konserwacja podwozia |
Autor |
Wiadomość |
M4rtu$ [Usunięty]
|
Wysłany: 12-06-2009, 14:57 konserwacja podwozia
|
|
|
mam maly problem z konserwacja podwozia na przegladzie rok temu koles powiedzial ze musze ja zrobic bo inaczej bede miec super dziury i bede mogla ogladac asfalt
ostatnio na wymianie oleju spojrzalam na swoje podwozie i niczego tam az tak nie zauwazylam zeby rdzewialo i mechanik tez powiedzial ze jak narazie jest ok i nic nie trzeba robic... komu zaufac...? jakas porada...? prosze |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2009, 15:01
|
|
|
Wjedź na kanał, zejdź na dół i sama popatrz |
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-06-2009, 15:24
|
|
|
Kup Bitex i pedzęl Troszkę pracy i zakonserwowane będzie
Acha... i wypadałoby się najpierw przywitać tutaj |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12-06-2009, 19:53
|
|
|
laurenth1981 napisał/a: | Kup Bitex i pedzęl Troszkę pracy i zakonserwowane będzie | Bitexem to malucha mozna konserwowac a pedzlem to plot malowac.
M4rtu$, Na bank koroduje puma poszukaj sobie tamatu gdzie pokazalem prace z konserwacji auta. Najlepiej jest pume zrobic barankiem. na pume bedziesz potrzebowal okolo 5-6kg |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 12-06-2009, 20:07
|
|
|
tez mnie to czeka.... ale ja nie mam warunków...wiec musze oddac do jakiegos "malarza" |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2009, 20:41
|
|
|
Mr.Maya napisał/a: | laurenth1981 napisał/a: | Kup Bitex i pedzęl Troszkę pracy i zakonserwowane będzie | Bitexem to malucha mozna konserwowac a pedzlem to plot malowac.
M4rtu$, Na bank koroduje puma poszukaj sobie tamatu gdzie pokazalem prace z konserwacji auta. Najlepiej jest pume zrobic barankiem. na pume bedziesz potrzebowal okolo 5-6kg |
Odnośnie konserwacji podwozia podobno jest jakiś super środek kanadyjski, ale nie pamiętam niestety jego nazwy. Wydaje mi się, że Opoya go nawet polecała
Bitex może był i dobry, ale w czasach epoki ming, teraz to już przeszłość i nie warto dzisiaj mazać tym auta. |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Bartek i Madzia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 606 Skąd: Kraśnik/Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:45
|
|
|
Słoodzik napisał/a: |
Odnośnie konserwacji podwozia podobno jest jakiś super środek kanadyjski, ale nie pamiętam niestety jego nazwy. Wydaje mi się, że Opoya go nawet polecała |
ten super środek to RustCheck
zrobiliśmy konserwację w zeszłym roku cos koło 500zł. jak na razie dziur nie ma kontrola ma byc w tym miesiacu
http://www.rustcheckcorolon.com.pl/ |
_________________ Pozdrawiam
Bartek |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2009, 21:51
|
|
|
No właśnie o to mi chodziło |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Danieloon
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 398 Skąd: Stawiszyn/Kalisz
|
Wysłany: 13-06-2009, 19:00
|
|
|
Słuchajcie ja konserwowałem Pumę Barankiem i najlepiej to wychodzi cenowo i jest to bardzo dobry środek ponieważ nie jest tłusty i odbija wodę. Po drugie jeżeli jakaś mocna rdza albo w najgorszym przypadku dziura się pojawi to wystarczy żywicą a później zaszpachlować i baranka na to rzucić powinno pomóc |
_________________ Danieloon |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2009, 21:58
|
|
|
Ten środek nazywa się "Baranek" , czy masz na myśli technikę jego nakładania |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14-06-2009, 07:13
|
|
|
Pneumatycznie sie naklada baranka. Barankiem masz nawet fabrycnie pume konserwowana |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Danieloon
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 398 Skąd: Stawiszyn/Kalisz
|
Wysłany: 14-06-2009, 08:21
|
|
|
Tak się nazywa Baranek. Kolor czarny lub szary jak to woli Konserwowałem sam więc naprawdę to łatwa rzecz. |
_________________ Danieloon |
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14-06-2009, 10:18
|
|
|
Tak baranek to nazwa potoczna a nie srodka. Okresla tylko wyglad powloki po nalorzeniu.
Danieloon, a co to za filozofia nakladac pistoletem na czysta powierzchnie. |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 14-06-2009, 22:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Danieloon
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 398 Skąd: Stawiszyn/Kalisz
|
Wysłany: 14-06-2009, 11:23
|
|
|
Filozofia to może nie jest trzeba posiadać pistolet do baranka i dobry kompresor Pozatym radze zakładać maskę jeżeli konserwujecie podwozie w kanale czy na podnośniku można się nieźle odurzyć i w głowie się kręci.
[ Dodano: 14-06-2009, 12:28 ]
A tak mówiąc o baranku to konserwowałem nawet łaszane nadkola i też fajnie to wyszło.
[ Dodano: 14-06-2009, 12:30 ]
Snaco, takiej firmy używałem jak pokazałeś w tej instrukcji. |
_________________ Danieloon |
|
|
|
|
|