Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 22:06 |
synchronizator |
Autor |
Wiadomość |
tomek19860 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2005, 21:24 synchronizator
|
|
|
Witam .... ja przełaczam z 2 na 3 to slychać zgrzyt .... co robić ... wymiana czego ??? jakie koszty ??? dzięki z gory ... pzodrawiam |
|
|
|
 |
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-08-2005, 21:42
|
|
|
czyli tryby w skrzyni biegow , kosztowna sprawa - jesli to jest to
moze jest mozliwa regeneracja , wymiana zuzytych czesci , a najgorsze to nowa skrzynia |
|
|
|
 |
foo
W pyteczke

Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 764 Skąd: Manila
|
Wysłany: 31-08-2005, 09:07
|
|
|
też to mam, przy IV biegu
trzeba będzie poszukać jakiegoś magika od skrzyń z okolic Wawki, moj obecny tego nie robi |
_________________ powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up! |
|
|
|
 |
Speedy
czarna strzala->

Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-08-2005, 22:23
|
|
|
Ja mam takie cos przy wstecznym ;/ |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
 |
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2005, 17:26
|
|
|
Ja też przy wstecznym... |
|
|
|
 |
ksolk

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 01-09-2005, 17:30
|
|
|
wsteczny nie jest synchronizowany,wiec dlatego ale i tak nie powinno chrobotać! |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
 |
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2005, 17:33
|
|
|
a co zrobić ze wstecznym, zeby ładnie chodził? |
|
|
|
 |
foo
W pyteczke

Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 764 Skąd: Manila
|
Wysłany: 01-09-2005, 17:34
|
|
|
to chyba problem we wszystkich fordach.... po prostu wsteczny kiepsko wchodzi i juz |
_________________ powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up! |
|
|
|
 |
Boogie
adm

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-09-2005, 17:35
|
|
|
I nie tylko w Fordach... |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 |
|
|
|
 |
damianroy [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2005, 07:14
|
|
|
problem z wstecznym to zjawisko które występuje prawie w wszystkich samochodach , poza terenowymi które mają synchronizowany wsteczny .
jesli mamy kłopot z włożeniem wstecznego w pumach dziwnie zgrzyta należy włożyć pierwszy bieg i troche podjechać do przodu . Jest to uzależnione od tego że zęby kół w skrzyni są źle ustawione i niemogą się poprawnie zazębić . |
|
|
|
 |
ksolk

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 02-09-2005, 11:34
|
|
|
czasem wystarczy najpierw wysprzeglic i dopiero jeszcze raz sprzeglo i wsteczny,ja w pumie nigdy nie mialem z tym problemów i teraz jak nią jeszcze kiedys jade to nadal nie mam |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
 |
Rathi
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005 Posty: 184 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-09-2005, 12:26
|
|
|
Czytalem gdzies na tym forum, ze czesto wystarczy wcisnac sprzeglo raz jeszcze i juz mozna wsteczny wrzucic. I wydaje mi sie, ze u mnie to dziala. |
_________________ Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier |
|
|
|
 |
PUMAFan
Matiasz

Dołączył: 25 Sie 2005 Posty: 317 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-09-2005, 16:49
|
|
|
podwójne wysprzęglanie zawsze pomagało w włączaniu biegów bez synchronizacji |
_________________
 |
|
|
|
 |
Danae

Dołączyła: 10 Wrz 2004 Posty: 513 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-09-2005, 15:39
|
|
|
damianroy napisał/a: |
jesli mamy kłopot z włożeniem wstecznego w pumach dziwnie zgrzyta należy włożyć pierwszy bieg i troche podjechać do przodu . |
Czasami się nie da |
_________________ https://rod-nekla.pl/ |
|
|
|
 |
Boogie
adm

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-09-2005, 15:48
|
|
|
Powinno wystarczyć wysprzęglenie - u mnie zawsze to momaga - wtedy kola lepiej się do siebie dopasuja i wchodza na ząbki |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 |
|
|
|
 |
|