Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2010, 09:06
Hmm, tuningiem zderzaków nazywasz zaszpachlowanie miejsca na tablicę rejestracyjną i przymocowanie jej na dole ?
A z przodu co się zmieniło na zderzaku, oświeć mnie. Nie licząc siatek z marketu.
Ten cytat mi się podoba
"CAŁKOWICIE STIUNINGOWANY"
oraz
"SAMOCHÓD POSIADA ORGINALNĄ BELKĘ WZMACNIAJĄCĄ DZIĘKI KTÓREJ BEZ TRUDU PŁYNNIE WCHODZI SIĘ W ZAKRĘTY."
Czy Ty mówisz o rozpórce ?
Pokaż zdjęcia pod maską.
Cena OK.
Tak PS.
(moja zgryźliwość, ale wybaczcie, bo jestem na diecie i brak cukru wali mi na dekiel )
Uwielbiam, jak ktoś się rejestruje na forum po to tylko, żeby sprzedać samochód.
I później pewnie taka osoba mówi kupującemu, że to auto klubowe
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
Wysłany: 31-03-2010, 09:38
...a od kiedy to puma 1.6 ma 120 koni mocy ??? Nie wydaje mi się żeby sam stożek mógł coś więcej z silnika wyciągnąć. A jeżeli rzeczywiście ma więcej mocy to przydał by się wydruk z hamowni. Samochód wygląda na zadbany chociaż mam wrażenie że zdjęcia zostały starannie dobrane żeby nie pokazać pewnych niedociągnięć - w szczególności wewnątrz samochodu.
lewadzki [Usunięty]
Wysłany: 31-03-2010, 11:42
tak ten srodek jakos niby cos dlubniete, a jak by nie skonczone, ale autko wyglada sympatycznie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum