Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 18:35 |
amortyzatory |
Autor |
Wiadomość |
xxdawid

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 24 Skąd: Męcina
|
Wysłany: 13-02-2011, 14:01
|
|
|
Witam polecam Monroe, dobre w dobrej cenie 205zł za sztuke |
_________________
 |
|
|
|
 |
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2011, 15:39
|
|
|
ja teraz nie pamiętam , ale chyba u sibie wymieniałem na Sachsy i chyba ok 240 za sztuke w Inter carsie po znizkach zaplaciłem...
ale tylko chyba, bo to dawno było |
|
|
|
 |
Słoodzik
zakręcony,po całości

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-2011, 15:48
|
|
|
Lewy, dobrze pamiętasz Jak miałem wymieniać u siebie amorki polecałeś swoje sachsa i dzwoniłeś nawet do InterCarsu w mojej sprawie ile będą kosztowały |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 13-02-2011, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 00:05
|
|
|
W koncu sie zdecydowałem ze najlepszym wyborem jest kupienie nowych amorów kompletu. Tylko teraz to jakoś muszę skompletować. Chciałbym od razu przy okazji obniżyć lekko i na pewno nie chcę zeby było twardo( tak jak było w serii może zostać ). potrzebuje jakiś linków sprężyn i amortyzatorów żeby to z sobą współgrało dobrze i żeby sie też przy okazji nie naciąć na jakiś bubel |
_________________
 |
|
|
|
 |
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2011, 01:38
|
|
|
Gdybym miał fundusze to sprawiłbym sobie ten zestaw |
|
|
|
 |
michalknw

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1096 Skąd: Knurów
|
|
|
|
 |
Gaydek
admin

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 06-03-2011, 08:57
|
|
|
Kayaba wporzo. A nie wolisz zregenerować Bilsteinów? |
|
|
|
 |
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-03-2011, 10:28
|
|
|
to amortyzatory się regeneruje?? nigdy o tym nie słyszałem a macie jakieś doświadczenie z amorkami po takim zabiegu?? jak długo wytrzymują?? i cena regeneracji?? |
|
|
|
 |
Gaydek
admin

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 06-03-2011, 11:27
|
|
|
crxdor napisał/a: | to amortyzatory się regeneruje?? |
Bilsteina tak.
crxdor napisał/a: | jak długo wytrzymują?? |
Prawdopodobnie tyle samo ile nowe. Zdaje się, że serwis Bilsteina daje na regenerowane amory taką samą gwarancję jak Bilstein na nowe amorki.
Cytat: | i cena regeneracji?? |
Wszystko zależy od tego, ile pracy wymagają... prawdopodobnie około 200-300 zł sztuka, ale Bilstein wart jest tego. Ja bym regenerował zamiast wymieniać.
http://www.zerkopol.pl/ http://www.bilstein.pl/
Warto zadzwonić i zapytać. |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 06-03-2011, 21:30
|
|
|
a co powiecie o tym zestawie http://allegro.pl/amortyz...1477177494.html . Bo teraz mam dylemat czy wybrać monroe w sklepie czy kayaba z allegro za ta samą cenę. Liczę od was teraz na szybką odpowiedź |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 07-03-2011, 11:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gaydek
admin

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 07-03-2011, 11:04
|
|
|
Zdaje się, że ktoś kiedyś wypowiadał się (na PumaPeople) całkiem dobrze o tej marce. Szczegółów nie pamiętam, ale raczej OK. |
|
|
|
 |
Snaco
&Sadzik C4 VTS

Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-03-2011, 13:32
|
|
|
A ja czytałem o Kayabach pozytywne opinie......... podobno nawet do jakis nowych aut jakiś producent je wsadza....
a tego z linka nie znam
a sam jezdze na monroe ..... niedawno zmienialem............. ale nie mam jeszcze zdania..... moj mechanik mowi ze to amory dla ludu pracujacego.......... ale do mnie innych w takiej cenie nie bylo a zmienic musialem......... jak bedzie cieplo to wtedy auto przetestuje... |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 07-03-2011, 19:59
|
|
|
Noo to Gaydek, dałeś mi teraz do myślenia. specjalnie dzisiaj jeszcze do tego gościa dzwoniłem bo to jak nowe zawieszenie to potrzebuje sprężyny do tego tylko teraz pytanie o ile go sobie obniżyć? Oni mają opcje od 30mm do 60mm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gaydek
admin

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 07-03-2011, 20:18
|
|
|
Zią (aka Snaco), Kayaba, szczególnie gdy mówimy o Kayabie AGX, to bardzo dobry wybór. A to, że jakiś producent wsadza je na tzw. pierwszy montaż to nie nowina. Ktoś musi te części robić począwszy od np. hamulców (u mnie ATE), poprzez np. elektronikę (u mnie Siemens) na np. audio kończąc (u mnie Alpine).
rafalski69, oni mają opcje, tzn. mają w ofercie sprężyny? Którego producenta?
Bo jak chcesz "profesjonalnie" podejść do tematu i nie boisz się gwintu, to bardzo dobre opinie na PumaPeople (zresztą nie tylko na PumaPeople) zbiera zestaw AP, http://allegro.pl/ap-zawi...1465026858.html , cena dobra, tak mi się przynajmniej wydaje. |
|
|
|
 |
Szczepan

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 198 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-03-2011, 21:23
|
|
|
z moich doświadczeń, Kayaba AGX jest lepsza od Bilsteina B6 nawet po korekcie w Zerkopolu. Duży plus to możliwość regulacji w każdej chwili. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|