Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
25-04-2016, 22:46
kilka problemów z kicią
Autor Wiadomość
wytryh 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Dopiewo
  Wysłany: 03-09-2011, 22:42   kilka problemów z kicią

witam wszystkich. Mam Pumę od tygodnia i zauważyłem kilka problemów. Może uda się Kolegom mi pomóc:
- syczy ze zbiorniczka wyrównawczego ( korek na maxa dokręcony)
- w czasie jazdy nocą da się zauważyć nieregularne przygasanie świateł. Nieraz trwa to tylko chwilkę a nie raz dłuższy czas, przygasają światła mijania, drogowe oraz podświetlenie
- pokrętło ogrzewania ustawione na zimno a tu raz po raz chłodne, ciepłe, gorące, nie ma na to reguły ( będzie klapka czy zawór przed nagrzewnicą?)
- chciałem zrobić zbieżność ale powiedziano mi że mocowania górne amorów są do wymiany więc to nie ma sensu - faktycznie po nierównościach coś puka ale jak uniosę auto mi próbuję szarpać do góry to nie ma żadnych luzów.
Mam nadzieję, że uda nam się rozwiązać te problemy, w końcu po drugiej stronie cała rzesza fachowców, pozdro
p.s. co to za puszka plastikowa przykręcona od spodu do maski?
 
 
BandiT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Trzciana
Wysłany: 04-09-2011, 07:53   

a czy światła,deska itd przygasają jak spuścisz z gazu??? czy niema reguły kiedy??
bo jeśli przygasają jak spuścisz nogę z gazu to być może uśmiecha się do Ciebie remont bądź zakup nowego alternatora :)
_________________
BandiT
 
 
 
wytryh 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Dopiewo
Wysłany: 04-09-2011, 09:21   

no właśnie raczej bez reguły, ale czy przy chwilowym braku ładowania nie zapaliłaby się kontrolka aku?
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-09-2011, 15:04   

ad1. na poczatek odpowietrz uklad jesli syczenie bedzie nadal bo jednak minimalnie cisnienie moze wystepowac to pewnie korek przepuszcza od zbiorniczka.
ad2. moze juz pajak pada i dlatego przygasaja swiatla
ad3. prawdopodobnie pada elektronika sterujaca ogrzewaniem - potenciometr
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Angelika
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2011, 23:14   

"- pokrętło ogrzewania ustawione na zimno a tu raz po raz chłodne, ciepłe, gorące, nie ma na to reguły ( będzie klapka czy zawór przed nagrzewnicą?)"
- w tym przypadku to prawdopodobnie elektrozawór nagrzewnicy, mam to samo ale jeszcze to znoszę :roll:
 
 
Autofocus
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2011, 15:17   

Co do przygasania świateł podczas jazdy nocą,to sprawdź same żarówki bo mogą się przepalać. Warto byłoby też naładować akumlator,to moze pomóc.
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-12-2011, 11:47   

Z przygasaniem też sprawdź podłączenie klem i masy do nadwozia.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Autofocus
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2012, 15:05   

Jeżeli temat jeszcze aktualny to daj znać co było przyczyną: akumlator,czy żarówki? Czekamy na odpowiedź an forum.
 
 
wytryh 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Dopiewo
Wysłany: 15-01-2012, 22:13   

do tej pory nie wiem co jest grane. Zauważyłem takie rozbłyski świateł i np w tym momencie dmuchawa jakby szybciej pracowała. Wygląda na to że jakby miał za mało prądu i raz po raz dostaje dobry prąd i światła, podświetlenie licznika i dmuchawa działa o wiele lepiej. Moim zdaniem światła ma słabe ale gdy następuje dosłownie na chwile ten rozbłysk zapalają się kontrolki ABS i TC. Ładowanie 13,8-14,2 V. pozdro
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 16-01-2012, 00:30   

A patrzyłeś na prąd ładowania. Zmierz jeszcze to.
_________________

 
 
 
wytryh 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Dopiewo
Wysłany: 16-01-2012, 15:19   

no napisałem 13,8-14,2 na postoju. Myślę czy nie podpiąć miernika pod aku i włożyć go do środka aby w czasie jazdy sprawdzić wartość ładowania. pozdro
 
 
crxdor 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-01-2012, 08:16   

wytryh, ty podajesz napięcie a rafalski69, chodziło o prąd który mierzymy w [A] szeregowo a nie równolegle tak jak napięcie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo