Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Escort 1,6 problem z silnikiem
Autor Wiadomość
marcinsonax 
NOS=N2O


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 147
Skąd: Ostróda
Wysłany: 21-04-2012, 14:20   Escort 1,6 problem z silnikiem

Escort jest zagazowany. Jak jest zimny to wszystko jest ok ale jak się rozgrzeje to na benzynie dławi się tak jakby paliwa nie dostawał a na gazie nie ma wolnych obrotów i gaśnie.
_________________
Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-04-2012, 11:40   

jaka instalacja gazowa ? jaki sterownik ?
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
marcinsonax 
NOS=N2O


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 147
Skąd: Ostróda
Wysłany: 24-04-2012, 21:47   

Wiesiu instalacja taka zwykła :mrgreen: Jutro wszystko wyczytam to dokładnie ci powiem. A masz może jakieś podejrzenia?
_________________
Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-04-2012, 21:57   

marcinsonax, a nie wywaliło Ci przypadkiem ostatnio płynu chlodniczego? Bo z tego co opisujesz to jak na gazie I lub II generacji nie ma wolnych obrotów i gaśnie to zamarźnięte membrany w parowniku.
_________________
Był Jest
 
 
 
marcinsonax 
NOS=N2O


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 147
Skąd: Ostróda
Wysłany: 27-04-2012, 13:53   

Hojrak nic mi o tym nie wiadomo, płyn sprawdzałem i jest ok. On mi gaśnie na wolnych obrotach na gazie dopiero jak się rozgrzeje. Jak zimny to wszystko jest ok. A jak sprawdzic te membrany?
_________________
Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2012, 16:22   

zobacz węże od parownika czy są ciepłe jak chwilę auto pochodzi, jak zapowietrzony to będzie przymarzał, bo rozprężany gaz będzie go ochładzał (sprawa raczej występuje zimą, poza tym dziwne że gaśnie jak się rozgrzeje bo "zalewanie" gazem występuje przy niedogrzanym parowniku, chyba że miałeś takie przygody zimą że zamarzł i membrana dostała po dup*, zesztywniała, lub jest uwalona mułem z gazu, po drugie jak piszesz masz też problem z benzyną więc przyczyny szukał bym gdzie indziej
 
 
marcinsonax 
NOS=N2O


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 147
Skąd: Ostróda
Wysłany: 28-04-2012, 11:13   

Węże gorące. Membrana wyczyszczona. Co było zimą to nie wiem bo niedawno go kupiłem.
_________________
Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo