| 
		Plama pod wahaczem z lewej strony | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 silverstar  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2012, 20:01   Plama pod wahaczem z lewej strony
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zastanawiam się co to jest ale ostatnio zauważyłem jakąś 5cm plamę na ziemi pod wahaczem z lewej strony od strony silnika za bardzo nie mogę dostrzec gdzie może być wyciek, ale cały wahacz jest mokry. Maci pomysł co to może być?
 
 
Z góry dzięku za pomoc | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2012, 22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sprawdź poziom płynu od wspomagania. Też miałem podobny problem okazało sie ze to przekladnia kierownicza do wymiany lub do regeneracji    | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 silverstar  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-05-2012, 17:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | długo wytrzyma gdy cieknie? Oczywiście będe dolewał płynu jeżeli będzie ubywało. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Opoya  		  
		 
         Szarak ST225
  
  
                  Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-05-2012, 22:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie ma jasnowidzów na forum. Moim zdaniem jak najszybciej zrób z tym porządek. Może nie ciec przez kilka dni czy nawet tygodni, a może np. za dwa dni wylecieć wszystko. | 
             
						
				_________________ 
 
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
 
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
 
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
 
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
 
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi    Uwielbiam Cie    (by bleade) 
 
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
 
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 trojan6  		  
		 
         Alfa Romeo GT 1.8TS
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-05-2012, 07:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Popieram Opoyę. Jedź do mechanika. Napraw. Nie ma co robić jakichś prowizorek, dolewać itp. W ten sposób możesz uszkodzić sobie "przy okazji" coś innego. A wtedy naprawa będzie droższa. Mechanik niech rzuci okiem. Za patrzenie zapłacisz symbolicznie, a będziesz wiedział o co comeone. | 
             
						
				_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-05-2012, 10:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przyklad,jezdzilem z cieknaca przez rok maglownica az ktoregos nienajlepszego dla mnie dnia (chocby ze wzgledu na pogode i siateczny dzien) uszczelnienie puscilo i juz jechac sie nie dalo.A bylem sporo poza domem. Nie polecam zbyt dlugo czekac,bo szkoda pieniedzy na olej,szkoda pieniedzy na elementy zawieszenia ktore uszkodzi wyciekajacy olej,nie mowiac juz o tym jakie plamy zostawia auto pod soba | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sharky  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Radiant Red 
                  Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-05-2012, 12:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jak leci na tuleje to chyba wiadomo ze moze uszkodzic gumy na wahaczach. Kazdy element gumowy jest niszczony przez olej ze wspomagania | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 silverstar  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-05-2012, 08:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sławek miał rację, cieknąca przekładania pęknięta obudowa. I jak również nie powinno się jeździć z cieknącą przekładnią bo tuleje, gumy się niszczą. Sprawa rozwiązana, portfelik uszczuplony    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 silverstar  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-05-2012, 09:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wymienili obudowę i chyba zawór doprowadzający bo był uszkodzony poprzedni partacz za mocno dokręcił i pękło. Wyciek był z góry przekładni. Koszt 700 zł z częściami. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-05-2012, 11:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja 2 razy wymieniałem przekładnie. pierwszy raz starą oddali do regeneracji  powiedzieli ze nowa po 2 miesiącach znowu płyn uchodził.  tak wiec pojechałem wymienili na niby inna
 
 używana ale dobrą. po miesiącu awaria. za 3 rezem dali nową za darmo    pierwszy raz to był koszt 900zł drugi raz 600zł | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2012, 09:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | slawek535 napisał/a: | 	 		  | po 2 miesiącach znowu płyn uchodził | 	  
 
 
i za to zaplaciles 600zl ? a gdzie gwarancja ? | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 slawek535  		  
		 
         RBR+g27+TV51"
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-06-2012, 10:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie dali gwarancji    | 
             
						
				_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |