fałszywe powietrze co to za rurka? |
Autor |
Wiadomość |
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
ukochany17
Obecnie e46M:)
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 435 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 05-07-2012, 09:12
|
|
|
Nie pamiętam do czego one służą, wiem tylko że jak są uszkodzone to falują obroty i rośnie spalanie . Dasz radę samemu je dorobić. |
_________________ Na zawsze razem....
|
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-07-2012, 09:17
|
|
|
no własnie mam takie same objawy spalanie wzroslo o jakies 50 % a obroty mocno schodzą czasem silnik przygasa.
[ Dodano: 05-07-2012, 10:21 ]
BANIA DZIĘKUJE mega mi uratowałes zycie !:) |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 15-07-2012, 15:15
|
|
|
pawcioss, Dzięki Tobie zwróciłem uwagę na tą rurkę także u siebie. I co się okazało? Też miałem pękniętą i to dość mocno, nadawała się tylko do wymiany.
Kupiłem nową w serwisie za 67 zł po małym rabacie. Można ją wymienić samemu. Trochę trudne dojście ale da radę. Dodatkowo można sobie odkręcić silniczek krokowy/zawór bocznikowy wolnych obrotów, wtedy dostęp jest o wiele łatwiejszy, a i sam silniczek można wtedy przy okazji przeczyścić. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
domimaster
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 359 Skąd: ZPY/ZS
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-07-2012, 22:20
|
|
|
to częsta pprzypadłośc pum tak mi powiedzieli w serwisie i srednio co 100 tys km trzeba ja wymienic ) |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 17-07-2012, 06:59
|
|
|
yyy, no to chyba kolejna częśc do wymiany w aucie będzie, skoro pawcioss napisał/a: | w serwisie i srednio co 100 tys km trzeba ja wymienic ) | . |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-07-2012, 21:17
|
|
|
Oj tam rurka kosztuje 70 zl i ze spokojem dasz rade ja sam wymienic, ja co prawda wymienialem u mechanika, z tego wzgledu ze musialem miec to szybko zrobione bo szykował się wyjazd. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|