jak zdjąć pasek klinowy i alternator |
Autor |
Wiadomość |
mochool
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 105 Skąd: Legnica/Dzikowiec
|
Wysłany: 01-03-2010, 21:42 jak zdjąć pasek klinowy i alternator
|
|
|
czy mam Ktoś doświadczenie w zdejmowaniu paska klinowego i alternatora, czeka mnie wymiana termostatu a wyczytałem, że owe graty trzeba zdjąć
jednak najbardziej nurtuje mnie ten pasek, jak go zdjąć żeby nic nie uszkodzić, jest tam napinacz , trzeba go poluzować żeby zdjąć pasek , jeśli tak to jak go poluzować
ewentualnie jak po zakończeniu operacji wymiany termostatu napiąć pasek
wszelki porady i wskazówki na wagę złota |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 27-07-2012, 10:12
|
|
|
Podepnę się do tematu. Może znajdzie się jakiś wspaniały człowiek i napisze jak przez to przejść... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-07-2012, 12:42
|
|
|
Gdzieś już było o tym
Pasek:
Kluczyk 13 wkładamy w śrubę trzymającą koło napinacza i odginamy. Poluzowany pasek zsuwamy z koła sprężarki. Montaż w kolejności odwrotnej. Dobra rada: przed zdjęciem paska najlepiej narysować sobie jak on idzie bo po potem może być rebus do ułożenia.
Alternator odkręcamy kluczami. Najlepiej zdemontować reflektor dla lepszego dostępu. Dobrze jest mieć zestaw kluczy z przedłużkami i kolankami.
Miłej zabawy |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 27-07-2012, 12:53
|
|
|
wojteks napisał/a: | Kluczyk 13 wkładamy w śrubę trzymającą koło napinacza i odginamy |
Które to jest koło napinacza, najbliższe alternatorowi?
Ile śrubek trzyma alternator? 3? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-07-2012, 12:57
|
|
|
Jak stoisz pod samochodem, przodem do tyłu samochodu to koło napinacza jest za kołem wału korbowego. Zresztą jest to jedyne koło które po przyłożeniu siły odegnie się do góry. Inne koła prędzej złamiesz (o ile masz tyle pary) a nie ruszysz. |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 27-07-2012, 13:04
|
|
|
PS. To nie moja fotka. Fotka wykonana przez Hadziego z tematu o termostacie str. 4.
Na czymś strzelać musiałem... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-07-2012, 10:22
|
|
|
Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale to co jest pokazane na zdjęciu to pompa wody. Napinacz jest niżej. |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 30-07-2012, 11:33
|
|
|
temat aktualny. to te kółko niżej?? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-07-2012, 13:14
|
|
|
Zaznaczone kółko to napinacz
napinacz.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6312 raz(y) 49,44 KB |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|