Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie.
Autor Wiadomość
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
  Wysłany: 19-09-2012, 22:38   Zawieszenie gwintowane???pomoc przy Kupnie.

Witam. Mam zamiar kupić zawieszenie gwintowane. Troszku siedzę w tym temacie ale do końca nie wiem co kupić, jaką firmę wybrać itp. Też zależy mi na opinii. Jakie są efekty z jazdy i wyglądu. Taka garstka info.
A posiadam Pumę 1.4 16v (lekko podciągnięta)
Pozdrawiam (^^,)Bartek
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2012, 22:42   

Gwint + rozpórki = wielka frajda z jazdy :D
Poza tym trzęsie w cholerę :P jest mega sztywno (ja to lubię) i nisko :P
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 20-09-2012, 13:45   

Polecam AP (dobry gwint koncernu KW za mniej niż 2 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna). Reszta j/w ;) .
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2012, 17:24   

Polecam KW ( bardzo dobry gwint za mniej niż 3 000 zł) plus rozpórki (przednia-górna i tylna) + poliuretany (przód i tył) :razz:
 
 
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
Wysłany: 20-09-2012, 18:20   

http://www.mapet-tuning.c...f5k8k6496dou1m5

No a co wy na to....??
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2012, 18:29   

Dorzuć te parę złotych i kup to co Ci poleca Gaydek. Dobre i sprawdzone zawieszenie. Tego wynalazku osobiście nie znam, nie słyszałem, więc nie ufam :568:
Ostatnio zmieniony przez 20-09-2012, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2012, 18:33   

apex ?
 
 
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
Wysłany: 20-09-2012, 18:54   

Zahariash, Troszku racji masz, ale wiesz szukam wszystkiego kolega rzucił tu temat APEX. Masz może założone u siebie. Coś więcej może :smile: :smile:
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2012, 19:19   

nie nie mam, ja mam tylko sprezyny chyba Koni, ale znajomy moj ma warsztat i sprzedaje min. apexy
 
 
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
Wysłany: 20-09-2012, 19:36   

Yhym. Rozumiem.....no ja jeszcze kawałek czasu mam do tego żeby kupić gwint ale na forum dostane najlepsze (chyba:D) info. Jakie i dlaczego te ..:))
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 20-09-2012, 19:50   

armin90 napisał/a:
http://www.mapet-tuning.c...f5k8k6496dou1m5

No a co wy na to....??

Prawdopodobnie dobre do tego, aby obniżyć i to wszystko. Temat gwintu to bardzo trudny temat. Jeśli szukasz czegoś dobrego, to zaufaj marce - producentowi (KW/AP).
 
 
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
Wysłany: 20-09-2012, 19:58   

Gaydek, Wezmę sobie twoje słowa pod szczególną uwagę:) A powiedzcie mi czy rozpórki :?: do gwintu są konieczne??
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 20-09-2012, 20:12   

armin90 napisał/a:
A powiedzcie mi czy rozpórki :?: do gwintu są konieczne??

Nie. Ale rozpórki polecamy.
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 20-09-2012, 20:27   

armin90, w pumie nie są konieczne, bo jest przystosowana do twardszego zawieszenia i nic się nie będzie dziać. Jak np. kolega w golfie ( :razz: ) założył twarde zawieszenie to z tego co pamiętam po około 30 000 km, kielichy zaczęły się odkształcać, a na łączeniach kielichów z ramą widoczne były pęknięcia. Jeszcze dochodzi kwestia, że wymieniając zawieszenie na twardsze musisz liczyć się z szybszym zużywaniem się pozostałych części zawieszenia. W szczególności zaczynając od łożysk kół a kończąc na tulejach. Czyli jak już będzie potrzeba wymiany takowych części to polecam również inwestować w lepszych producentów.
To chyba tyle z mojej strony
_________________

 
 
 
armin90 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 13
Skąd: bochnia
Wysłany: 20-09-2012, 20:33   

rafalski69, Dzieki wielkie za info:)) Powiem Ci tak że moją Pumke znam na wylot bo porostu sam sobie ją robię(nie chwaląc się heh) Włożyłem twarde sprężynki. Wszystko ok było fajnie.Tylko po pewnym czasie przyszło takie w sobie coś"hyymmmm jeszcze ciut za wysoka" Wiec teraz pytam się jak to z gwintem wygląda:)ale informacje od Ciebie są bardzo pożyteczne. :grin:
_________________
Jeśli ktoś narzeka na forda....to nie wie co to znaczy idealny samochód....(^^,)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo