| 
		łącznik stabilizatora | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 trojan6  		  
		 
         Alfa Romeo GT 1.8TS
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 18:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sam robiłeś ?? | 
             
						
				_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 18:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 trojan6  		  
		 
         Alfa Romeo GT 1.8TS
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 18:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | szkoda, liczyłem że ktoś mi powie jak to sięrobi | 
             
						
				_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 19:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja Ci moge powiedzieć jak to zrobić tylko pytanie czy posiadasz kanał lub podnośnik bo bez tego cięzko bedzie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tast  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 20:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A co konkretnie chcesz robić trojan6? Pytam, bo może też będę w stanie pomóc.. Coś tam w zawieszeniu dłubałem   . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 21:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zawiecha pumki nienalezy do tych bardzo skomplikowanych mercedesa G klasy czy citroena z hydrusami    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 trojan6  		  
		 
         Alfa Romeo GT 1.8TS
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-10-2012, 22:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tast, dokładnie nie mam jeszcze nic koniecznego do zrobienia... ale jak jest okazja pomęczyć kogoś, aby wysilił się i przyczynił się dla "ludzkości" poprzez opisanie wsio i jak z fotkami, to dlaczego by nie   
 
 
 
Dokładnie to chciałbym wyeliminować to, że nie mam idealnie kiery prosto, ale to chyba nie ten temat... | 
             
						
				_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 silverstar  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2012, 14:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja się przymierzam do wymiany łączników stabilizatora więc jakby ktoś po krótce opisał jak się z tym jedzie?
 
 
Mam kanał.
 
 
Co trzeba amorek ścisnąć czy jak żeby to wyszło? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pawcioss  		  
		 
         live for drive
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-10-2012, 14:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               podnosisz dane koło na lewarku potem dobrze przełozyć na coś stabilnego np jakis stojak. i jeśli wiesz jak wygląda łącznik to wystarczy odkręcic w ekstremalnych przypadkach odciąć gumówka i wstawić nowy zakładasz koło 2 strona tak samo 
 
 
[ Dodano: 03-10-2012, 18:04 ]
 
btw wymieniłem tuleje sworznie łączniki i nadal cos popiskuje z przodu co to moze byc skoro prawie wszystko zostało wymienione? ;/ końcówki drązkow?:| 
 
 
[ Dodano: 04-10-2012, 23:56 ]
 
szarpak prawde Ci powie, przednie amory sie spociły do wymiany    możecie mi polecić jakies? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tusia8510  		  
		 
         Tempus fugit...
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 COCKIN  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 83 Skąd: Bytom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2013, 12:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wie ktos jak zmienic gumki łacznikow ? Zadnym moim kluczem nie dalo sie dojsc, a mechanik zaspiewal 50 zł , gumki kosztowaly cale 6 zł ...	 
	 
	
	
	
		
	
		zdj 1.jpg
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ściągnięto 16602 raz(y) 19,65 KB | 
	 
	 
	 
	
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tast  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-03-2013, 13:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wystarczy, że odkręcisz jedną śrubę. Tę, do której jest dojście (po prawej na zdjęciu). Wtedy możesz odgiąć trochę mocowanie i wymienić gumę. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WieSiu  		  
		 
          
                  Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-03-2013, 09:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               oddaj to mechanikowi,po co sie meczyc    Jakbys chcial fachowo to wymienic,to nalezy opuscic sanki i bez problemu odkrecisz 2 sruby bez nadwyrężania obejmy. | 
             
						
				_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
 
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
 
Był: Puma 1.7 1997
 
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
 
http://www.monit.com.pl/
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 BandiT  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Radiant Red 
                  Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Trzciana 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2013, 10:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja to wymieniałem z jakiś miesiąc temu, nie wystarczy odkręcić jednej śruby żeby wymienić gumę, drugą też trzeba dosyć mocno popuścić bo inaczej lipa. Praca dla ludzi o stalowych nerwach    | 
             
						
				_________________ BandiT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tast  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2013, 10:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To ja nie wiem jakim cudem już trzy razy wymieniłem te gumy u siebie odkręcając tylko jedną śrubę.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |