Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 07-12-2012, 13:41 tylna wycieraczka
Tylna wycieraczka przestała mi powracać do do położenia wyjściowego tzn po wyłączeniu natychmiast się zatrzymuje w dowolnym miejscu, w którym akurat jest a nie wraca do pionu. Ktoś podpowie od czego zacząć grzebanie ? elektrycznie ? mechanicznie?
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
Wysłany: 07-12-2012, 14:04
a to ona sama wraca do położenia startowego? To i ja się przyłączam do pytania
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 07-12-2012, 14:33
Doświadczenie z Escorta. Jest sobie silniczek wycieraczki tylnej. Ida do niego 3 kable.
Raz podłączyłem je odwrotnie i wycieraczka non sto chodziła mi. Przy takiej pracy silniczek mocno mi się nagrzał i smród. Gdy zmieniłem podłączenie kabelków na takie jak być powinno, stało mi się tak jak jest u was. Przedtem wracała do pozycji startu.
Od czego zacząć??
Przeczyścić styki w klapie tylnej. Ewentualnie wyjąć "część styków", która siedzie w bagażniku (nie w klapie) opasać ją opaską samozaciskową. Długą i w miarę dużą. Następnie wsadzić z powrotem. Taka operacja powinna polepszyć przewodzenie na stykach jeżeli był problem w tym.
Jeżeli to nie pomaga to podejrzewałbym przełącznik zespolony, ale do tego nie mam pewności.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 07-12-2012, 20:48
Poza końcepcyjnym myśleniem, się jeszcze nie zabrałem
Ale skoro wajcha się rusza to styk w klapie jest. Wydumałem, że po wyłączeniu przełącznika powrót można zrealizować i mechanicznie i elektrycznie. Tylko nie wiem jak to jest w realu. Pewnie tak samo jak z wycieraczkami przednimi
Sprinter
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 10 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-12-2012, 14:12
u mnie również nie wraca do położenia startowego... muszę sam wycelować i wyłączyć
deejay [Usunięty]
Wysłany: 08-12-2012, 17:06
prawdopodobnie wytarta,zaśniedziała lub zalana (poprzez nieszczelny trzpień wycieraczki) ścieżka na kole zębatym w przekładni silniczka wycieraczki - jest o tym sporo informacji w necie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum