Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 00:48
Układ wydechowy
Autor Wiadomość
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 11-01-2006, 20:32   

Jak chcesz wymienić wydech bez ruszania kolektora i katalizatora to musisz kupić: rurę środkową z tłumikiem (środkowym) i tłumik końcowy.
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2006, 15:38   

A skąd ja mam wiedzieć, co powinnam wymienić a co zostawić?
Przecież się zupełnie na tym nie znam...

Dlatego proszę o radę, jak cały wydech od początku do końca powinien wyglądać (oczywiście po najniższych kosztach,nie mówię tu o oszczędzaniu, ale darujcie sobie jakieś modyfikacje po 3 tys. PLN-ów za np. kolektor czy coś podobnego).
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 12-01-2006, 18:03   

Oj, oj... za Supersprinta (środkowy i końcowy) zapłacisz +/- 1500 zł. Za kolektor (w Tomsonie) +/- 1500 zł. Nie wiem ile kosztuje usunięcie kata. Jak go zostawisz to nic nie zapłacisz :wink: . Prosty rachunek -> +/- 3000 zł. Stożek już masz więc tego nie liczę. Wypadałoby również zakupić SMT6 (SMT6 + strojenie w Powertronic to wydatek 1600 zł.) Najprawdopodobniej padnie pompa paliwa a ta kosztuje chyba +/- 400 / 450 zł. -> Walbro). Potrzebujesz +/- 5000 zł. + dużo cierpliwości :wink: . A co ważniejsze wszystko masz na miejscu -> w W-wie. Powodzenia :) .
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2006, 01:45   

Chyba mi się odechciewa powoli tych kolektorów... :572:
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-01-2006, 00:07   

Ciekawe informacje na temat pomiarów na hamowni tutaj:

http://www.klubpumy.pl/viewtopic.php?p=16666#16666

tOmO
 
 
 
Matuch 


Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 38
Skąd: Tarnowo Podgórne
Wysłany: 19-02-2006, 23:30   

Chcę zacząć coś zmieniać w mojej 1,7
Myślę zacząć od wydechu
Mam jednak mały problem
Nie chce słyszeć banalnych basów z układu
Pomyślałem sobie że skoro grzebała tu Yamacha to może moje auto
zamiast basowo mogłoby brzmieć jak np. R1 :mrgreen:
Czy ktoś z klubowiczów ma auto które brzmi rasowo?
Tak jak np. BMW które nawet w dieselu brzmi super.
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-02-2006, 23:39   

Matuch napisał/a:
Pomyślałem sobie że skoro grzebała tu Yamacha to może moje auto
zamiast basowo mogłoby brzmieć jak np. R1
Czy ktoś z klubowiczów ma auto które brzmi rasowo?
Tak jak np. BMW które nawet w dieselu brzmi super.


Dla mnie rasowo znaczy jak WRC a nie jak bmw w dieslu :D
_________________
UZNANIE W WIELKOPOLSCE.
 
 
 
Matuch 


Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 38
Skąd: Tarnowo Podgórne
Wysłany: 20-02-2006, 00:05   

Chodziło o to że BMW nawet w dieselu brzmi orginalnie
To był jednak jeden z przykładów
Pisałem przecież że szukam brzmienia w stylu R1
WRC też jest OK
Chce słyszeć pod sobą jakby się wszystko rwało,
a nie nudne basy które może wygenerować byle g***...
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-02-2006, 00:24   

Wydaje mi się że dzwięk w stylu R1 uzyskują tylko samochody które chodzą na wysokich obrotach np. hondy.
_________________
UZNANIE W WIELKOPOLSCE.
 
 
 
Matuch 


Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 38
Skąd: Tarnowo Podgórne
Wysłany: 20-02-2006, 09:09   

Zgadza się
Pume przecież można kręcić do 6, 7 tyś
a w motorach wtedy dopiero zaczyna się prawdziwa zabawa
Jeśli jednak ktoś ma układ rasowo brzmiący to proszę o info
Szwagier ma Corsę z basowym tłumikiem
Robi dużo hałasu wk...... przy tym sąsiadów
w środku nie idzie nawet gadać - żenada
Jak mam wymieniać układ który w serii nawet ciekawie brzmi
na takie g*** to wole nic nie robić.... :?
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2006, 10:33   

z nierdzewki chcesz ten wydech czy tez z stalowki ?
 
 
Matuch 


Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 38
Skąd: Tarnowo Podgórne
Wysłany: 20-02-2006, 10:42   

Obojętnie
Chodzi o dobry dźwięk i trochę więcej mocy
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2006, 12:11   

porozmawial z Leszkiem Patanem z LPM
tel. kom. 605 539 707
mail: lpmautosport@poczta.fm
http://www.lpmautosport.prv.pl/
 
 
Matuch 


Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 38
Skąd: Tarnowo Podgórne
Wysłany: 20-02-2006, 22:15   

Rozmawiałem z Patanem
Zaproponował mi podobny układ do Twojego Kurzki
Tylko on twierdzi że jest tam tłumik za strumienicą
W każdym razie chciałbym to usłyszeć
Można się z Tobą jakoś spotkać Kurzki?
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2006, 23:39   

pewnie , ze mozna , tylko nie wiem kiedy i gdzie
zaproponuj cos
zobacze jak bedzie
w piatek wyjezdam na tydzien

by Gaydek: na spotkania umawiamy się w dziale ZLOTY lub via PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo