Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tłumik WM Sport
Autor Wiadomość
seba_diablo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-05-2013, 20:44   Tłumik WM Sport

Czeka mnie wymiana tłumika końcowego (seryjny już jest w opłakanym stanie)
Nie mam za dużego budżetu i zastanawiam się nad tymi:
http://allegro.pl/tlumik-...3241028031.html
http://allegro.pl/tlumik-...3241030108.html
http://allegro.pl/tlumik-...3241030101.html

Miał ktoś może tej firmy tłumik i jak się sprawował ?
Czy da się je dopasować ?
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 12-05-2013, 21:01   

wszystkie doloty do tłumika mają fi 60 w pumie jest fi 50 z tego co pamietam, więc raczej kaszanka :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2013, 22:11   

Dopasować wszystko się da. Kwesta, jak to będzie zrobione. Trafisz na fachowca, który to zrobi profesjonalnie, to Cię skasuje odpowiednio. Trafisz na "pana Edzia", to będziesz miał druciarstwo.
Trzymałbym się serii, albo dedykowanych. :wink:
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-05-2013, 12:34   

ja sam od roku posiadam łumik końcowy wm sport i jestem w pełni zadowolony jedyne co jest troche denerwujące to fakt pojawiania się zimą rdzawego nalotu przez sól...
 
 
seba_diablo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-05-2013, 14:29   

Tłumik wymieniony na ,,Normalny" :) Znajomy znalazł końcówkę która została przyspawana do nowego :)
Teraz auto cichutkie i przyjemne dla ucha oraz nie zagłusza radyjka :)
Koszt wymiany tłumika oraz złącza elastycznego które też było dziurawe 240zł


Oryginalny tłumik- wiać gołym okiem przyczynę basssssu :P


Po wymianie
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1828
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 13-05-2013, 17:04   

seba_diablo, gdzie nabyłeś nowy tłumik?
_________________
Strony internetowe, e-mailing, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Narzekacie, że w pumę trzeba inwestować - poczytajcie blog o mojej Alfie Romeo
 
 
franekqwerty 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 60
Skąd: tu i tam
Wysłany: 06-06-2013, 21:55   

Mój tłumik też nadawałby się do wymiany. Ja gustuję w tłumikach basowych.

Czy będą jakieś większe problemy z zainstalowaniem tłumika WM SPORT MUGEN?
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2013, 20:43   

zero problemu :D ale nie zapomnij wyciąc środkowego wtedy zaczyna sie zabawa :)
 
 
Pover 


Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 235
Skąd: Mława
Wysłany: 07-06-2013, 21:51   

Oj drze ryja i to konkretnie :twisted: Nie trzeba chyba tłumaczyc jak to sie ma w autach typu Honda :cool:
_________________
https://www.facebook.com/LeonByPover
 
 
franekqwerty 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 60
Skąd: tu i tam
Wysłany: 08-06-2013, 15:30   

Wczoraj kupiłem tłumik WM SPORT MUGEN. Byłem dzisiaj w warsztacie, dałem auto na podnośnik i okazało się, że tłumik ma rurę wlotową o średnicy 60mm, a mam drugą część wydechu z rurą o średnicy 50mm, więc potrzebne są przejściówki - redukcje. Nowy tłumik jest też krótszy, więc potrzeba dodatkowego kawałka rury pomiędzy katalizatorem a tłumikiem końcowym. W serwisie nie mieli na stanie takich rzeczy więc odesłali mnie do innego (zaprzyjaźnionego) serwisu, i jestem umówiony na poniedziałek. Jak to zrobią i ile to będzie kosztować - na razie nie wiem, jak się dowiem to podzielę się informacją na forum.

[ Dodano: 11-06-2013, 19:20 ]
Niestety, miałem zardzewiałe łączenia pomiędzy środkowym a tłumikiem końcowym, więc musieli ciąć a później nowy tłumik spawać. Koszt to 130zł za tłumik oraz 110zł za robociznę, więc pełen koszt wynosi poniżej 250zł.

Po wyjęciu wkładki ściszającej, odłos silnika ma nawet niezłe basowe brzmienie, jednak nie powalające z nóg, natomiast jeśli jest włożona wkładka to odłos silnika jest zbliżony do standardowego wydechu Pumy.

Jeszcze jedna mała uwaga, po zdjęciu wkładki ściszającej opalana końcówka trochę wygląda jak zardzewiała, w szczególności w wewnętrznej części, ale tylko w dni deszczowe. Opalana końcówka w dni słoneczne ładnie wygląda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2017 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo