Maly Quiz dla Forumowiczow :) |
Autor |
Wiadomość |
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 15-10-2013, 15:59 Maly Quiz dla Forumowiczow :)
|
|
|
Ponizsze zdjecie przedstawia jedna z dwoch potrzebnych czesci to zrobienia malego lecz potrzebnego moda w pumie Ciekawe czy ktos z Was zgadnie co sie szykuje... dla ulatwienia dodam ze Ford Transit 2000-2006 posiada to udogodnienie a puma nie
Gotowy manual pojawi sie maksymalnie do konca tygodnia
|
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 15-10-2013, 16:09
|
|
|
Sterowanie radiem w kierownicy z Focusa/Mondeo?
Widziałem niedawno coś takiego na konkurencyjnym forum |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 15-10-2013, 21:10
|
|
|
Nie bedzie to sterowanie z kierownicy ale swoja droga dobry pomysl na nastepny mod
Dotarla druga paczka z ostatnim elementem ukladanki:
Wylacznik kontroli trakcji
idealnie wypelni luke na desce
Dodatkowo udalo mi sie upolowac na brytyjskim forum to cacuszko: :D:D:D:D Kolektor od Forda Pumy Racing
niestety wlasciciel mial swoja wizje i oszpecil kolektor farba bede mial troche zabawy zeby go doczyscic ale mam nadzieje ze sie uda. Paczka powinna dotrzec do mnie za ok 2 tygodnie |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 15-10-2013, 21:17
|
|
|
Oddaj kolektor do szkiełkowania i będzie wyglądał jak nowy |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 15-10-2013, 21:33
|
|
|
nie slyszalem jeszcze o tej metodzie ale zaraz oblookam |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 15-10-2013, 23:00
|
|
|
To jak piaskowanie, tyle że ścierniwem jest szklany proszek |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 16-10-2013, 06:34
|
|
|
dzieki za info korzystam z tej techniki na bank Dodatkowo zakupilem od tego samgo przedajacego kolektor z pumy racing 4-2-1 chcialem kupic jeszcze blotniki z przednim zderzakiem i fotele ale jak podal ceny to zwatpilem przednie blotniki po 400 funciakow za sztuke zderzak 550 funtow a fotele 390 funtow za ztuke
[ Dodano: 16-10-2013, 09:09 ]
Dzis zakupilem nowy licznik od mondeo st220
bedzie trzeba sie pochylic nad instalacja zeby komputer pokladowy w liczniku po lewej dzialal poprawnie z pumexem |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-10-2013, 08:15
|
|
|
Twardziel jesteś, że się tego podejmiesz.
A w końcu od czego ta pierwsza wtyczka, bo wygląda jak większość wtyczek od granych szyb, el. szyb itp.
To wtyczka od tej kontroli trakcji? |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 16-10-2013, 08:34
|
|
|
maniek86krk, gratuluję zakupu . Kolektor 4-2-1 jeśli seryjny z FRP, to w sumie niespecjalnie dobry wybór, bo zardzewieje... Ale kolektor dolotowy, to wręcz Święty Graal . Polowałem kiedyś, ale kiedyś ceny były nie do przyjęcia. A jak już zdecydowałem się, żeby kupić nowy (w kwietniu 2008 roku), to...
Cytat: | BTW, kiedyś o mały włos nie kupiłem dolotu z FRP. Dodałem nawet do koszyka w PumaBuild i nawet dostałem maila z potwierdzeniem. Ale po jakimś czasie przyszedł mail, że towaru brakło, bo to był ostatni nowy inlet manifold (sic!; cały zapas kolektorów dolotowych PumaBuild kupił od Forda) i sprzedali go komuś miejscowemu, chyba, i nie "zdjęli z magazynu" w kompie. Jakoś tak to było. Tłumaczyli się, przepraszali, ale ostatecznie inlet manifold trafił nie do mnie. |
PS. Proszę, abyśmy rozmowę o gratach z FRP kontynuowali w innym dziale, bo elektryka i oświetlenie niespecjalnie pasują to grubych modów dolotu i wydechu . |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 16-10-2013, 10:52
|
|
|
Tak to jest kostka od kontroli trakcji odnosnie kolektora jest to podobno kolektor z pumabuild z nierdzewki. Jutro mam dostac zdjecia kolektora razem z faktura zakupu z pumabuild. Rozgryzam elektryke licznika w tisie i zapowiada sie troche pracy ale efekt finalny jest wart zabawy
od 40 sekundy przez chwilke jest pokazany licznik w dzien
http://www.youtube.com/watch?v=ZLzDAsyrc24
Prezentacja licznika niestety w ciemnym garazu
http://www.youtube.com/wa...GffGTJS9pPmYsUg |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 17-10-2013, 13:18
|
|
|
Dzis udalo mi sie ogarnac elektryke od wylacznika kontroli trakcji niestety okazalo sie ze przycisk jest uszkodzony teoretycznie wszystko dziala bo jak mam zwarte dwa piny w kostce to abs i tc dziala a jak je rozlacze to zaswieca sie na zegarach abs i tc. Manual wrzuce jak wymienie przelacznik i sprawdze dzialanie zeby miec 100% pewnosci
|
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-10-2013, 17:09
|
|
|
Wg mnie nie włączysz kontroli trakcji bez wyłączania abs. Nie w tym aucie |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 04-11-2013, 12:53
|
|
|
Mecze sie juz troche z tym przelacznikiem i nie wiem jak go podpiac. Wychodzi na to ze dwa kable sygnalowe to sa masy nie ma na nich napiecia. W transicie te dwa kable podpiete sa pod kompa w dwa osobne lezace obok siebie piny. W pumie chcialem sie wpiac pod bezpiecznik ale okazalo sie ze nie ma napiecia na tych kabelkach ktore steruja wlaczeniem i wylaczeniem trakcji ktos ma jakis pomysl ? |
|
|
|
|
|