Przednia lampa |
Autor |
Wiadomość |
ogrzewanie
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 04-01-2014, 12:40 Przednia lampa
|
|
|
Witam.
Mam problem z przednią lewą lampą, otóż jest ona od środka brudna czy coś podobnego.
Chodzi o to że zamierzam wymienić żarówki bo jak wiadomo są do kitu ale przez to (kolor tej lampy podchodzi pod żółtawy czy coś takiego, pewnie od zużycia, słońca itp.) że jest brudna nie opłacalne było by wymienić je teraz.
I tu nasuwa się pytanie czy można jakoś dostać się do środka i bez problemu ją wyczyścić czy nową trzeba kupić.
I czy znacie może jakiś sposób żeby lampy nie parowały?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2014, 13:02
|
|
|
Można bez problemu dostać się do środka - przedni klosz jest na zatrzaskach. Co do żółtego koloru, tutaj tylko polerowanie, chociaż zdania na jego temat są podzielone. Poliwęglan jest dość ciężki w utrzymaniu i po polerowaniu (to też trzeba dobrze zrobić), trzeba o nie dbać - woskować, przecierać. U nas tak wyglądała różnica po pracy:
Ja polerowałem bardzo ostrożnie, żeby nie przegrzać klosza. Najpierw papiery wodne, powoli i na okrągło, od 1200 do 2500. Na koniec padem na wkrętarce samym Cifem (tak, tym z mikrogranulkami , potem dokładałem coraz więcej wosku i mniej Cifa, żeby na koniec jechać już samym woskiem. |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
ogrzewanie
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 04-01-2014, 16:08
|
|
|
Wypolerowałem i powiem że efekty są
Jeszcze tylko od środka poprawić i będzie dobrze.
Nadal jednak martwi mnie co zrobić z tym parowaniem lamp;/ |
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
|
|
|
|
ogrzewanie
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:04
|
|
|
Mój błąd, przeoczyłem to.
Jednak mi nie tylko przednie parują, do kompletu tylnie oczywiście |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 05-01-2014, 01:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-01-2014, 17:48
|
|
|
rapart napisał/a: | potem dokładałem coraz więcej wosku i mniej Cifa, żeby na koniec jechać już samym woskiem. |
Po co wosk z Cifem? Jaki to wosk? |
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2014, 19:30
|
|
|
Żeby było coraz mniej granulek Cifa Wosk znanej i cenionej marki CarPlan |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-01-2014, 21:41
|
|
|
Nie rozumiem jaki to ma sens? Ilość Cifa w Cifia i tak jest taka sama. Gdybyś używał np. 3 różnych past polerskich to uznałbym to za oczywiste. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|