Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Pumą podczas jazdy !
Autor Wiadomość
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:07   Problem z Pumą podczas jazdy !

Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z autkiem! Podczas jazdy potrafi mi zgasnąc... Gdy już się to stanie nie da rady go odpalic dopóki się nie zatrzymam, chociaż też cos sie dzieje bo gdy już stoję w miejscu niekiedy nie chce zapalic lub niby odpala ale nie moze na obroty wskoczyc! Proszę o jakieś porady co to moze byc, bo tak się nie da jeździc nawet nie wiadomo kiedy zgaśnie ! Ostatnio podczas wyprzedzania !
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-01-2014, 23:10   

Sprawdzałeś podstawowe rzeczy takie jak świece kable ???
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:13   

Tak, sprawdzałem także czy kable są dobrze do akumulatora podłączone !
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-01-2014, 23:15   

Ale to gaśnie nawet w trakcie jazdy z stałą prędkością i trzymania nogi cały czas na gazie lub przyspieszania czy tylko gdy silnik wchodzi na wolne obroty lub z nich schodzi np. w przypadku wduszeniu pedału sprzęgła?
 
 
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:19   

Gaśnie podczas stałej prędkości, gdy daje trochę wiecej gazu czuc już że auto nie ciagnie i gaśnie...
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-01-2014, 23:19   

Ja mówie o kablach zapłonowych które idą do świec nie do aku :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:21   

Chociaż dodam że ostatnio też potrafi zgasnąc podczas hamowania przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Ale to wina pewnie silniczka krokowego

[ Dodano: 14-01-2014, 23:21 ]
To pisałem że tak ! I także sprawdzałem klemy !
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-01-2014, 23:23   

Po 1. to przywitaj się w tym temacie:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=8266
bo inaczej zaraz Twój temat zniknie, takie reguły.

Po 2. podjedź do kogoś na komputer. Pietia, dobrze radzi, wygląda to na usterkę układu zapłonowego, być może kable mają straszne przebicia lub cewka zapłonowa się skończyła.

Po 3. wymieniałeś kiedykolwiek filtr paliwa?
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2014, 23:23   

sprawdź kody błędów, od tego wypadało by zacząć niż szukać po omacku
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-01-2014, 23:27   

krzysiekk12, co do silniczka krokowego to jeśli trzymasz noge na gazie to nie zgaśnie nie powinnien :) i tak jak piszą chłopaki jedź na komputer i będziesz wiedzieć wszystko :) nikt tu nie jest Bogiem i nie powie Ci co sie dzieje bez jakiego kolwiek błędu z kompa :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:28   

Ostatnio w szkole podłączałem pod komputer i nic nie wykazało, tylko, że wtedy jeszcze nic się nie działo może warto jeszcze raz sprawdzic. A filtra paliwa jeszcze nie wymieniałem ale mam taki zamiar

[ Dodano: 14-01-2014, 23:32 ]
W takim razie dzieki panowie za rady :D Odezwę się czy coś wykazało na komputerze !
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 14-01-2014, 23:32   

Zaopatrz się w program Forscan i przeskanuj nim Pumkę, sczytuje wszystkie błędy ;)
 
 
krzysiekk12 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 12
Skąd: Miedźno
Wysłany: 14-01-2014, 23:37   

Tylko, że nie posiadam kabla...
 
 
darpuslo 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2014, 23:41   

może czyszczenie przepływomierza pomoże ? :wink:
_________________
Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-01-2014, 23:44   

Pierwszy lepszy mechanik zrobi Ci to w cenie 30-50 zł :) bądź zakup na allegro za 40 zł

http://allegro.pl/kabel-d...3814756868.html

Tu masz akurat na bluetooth :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo