Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana błotnika
Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 30-09-2014, 18:09   Wymiana błotnika

Muszę w pumie wymienić błotnik lewy przedni.
Obecny jest pogięty i klepany - ledwo akceptowalny.

Udało mi się upolować nowy. Leży w garażu i wypadałoby wymienić.
Czy byłby ktoś z was na tyle miły i opisał co trzeba zrobić, aby ten błotnik wymienić samemu?


/ przypadkowe zdjęcie z internetu /

Gdzie znajdują się śruby mocujące? Czy tylko tak jak widzę 3 do zderzaka, kilka z góry i ze dwie u dołu?

Czy muszę do tego zdjąć zderzak przedni? Jeśli tak gdzie są śruby mocujące zderzak?

Proszę o wytłumaczenie jak dla kompletnego laika ;-)
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 30-09-2014, 18:28   

trojan6 napisał/a:
Proszę o wytłumaczenie jak dla kompletnego laika
w takim razie tłumaczę:
1. Wsiądź do auta.
2. Odpal je.
3. Zawieź do blacharza
Enjoy :)
A tak poważnie,
zrzuć zderzak, śruby do pasa w komorze silnika,
zdejmij nadkole i za drzwiami powinny być tez jakieś śrubki
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 30-09-2014, 18:34   

Markko, nigdy nie bawiłem się w wymianę części blacharskich. Nie zdejmowałem zderzaka itp. Słyszałem, że można bardzo łatwo zaczepy mocowań zderzaka połamać z przodu jak się nie umie itp. Dlatego napisałem swój post.

Twoja wypowiedź rozjaśnia mi temat, ale gdyby jakoś się dało wyjaśnić co rozumieć poprzez zrzuć zderzak. A,B,C i D...
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 30-09-2014, 18:45   

Powiem Ci szczerze że nie pamiętam czy były tam zaczepy...
co do śrub zderzaka to przy kolach i 4 do belki wzmacniającej, dostęp w komorze silnika.
nie wiem czy pod nadkolem jakiś nie ma, no i w szczelinie przy drzwiach.
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 30-09-2014, 18:54   

trojan6 " zderzak" masz np tu demontaż zderzak
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 30-09-2014, 19:03   

Tego było mi trzeba. Dzięki leman.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo