Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
25-04-2016, 21:59
Stuki przy dodawaniu gazu, problem z pilotem zamka centr.
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2014, 14:26   

D@niel, wg którego schematu kodujesz pilot?

Jaki dokładnie był kod błędu? Nieprawidłowe działanie sondy o którym piszesz może być skutkiem, a nie przyczyną, której trzeba szukać gdzie indziej.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 03-12-2014, 23:52   

Dokładnie nie wiem. W przyszłym tyg bede wiedział dokładnie ale nie mam grzania sondy i jeszcze jednego od sondy.Tak jak by sonda wcale nie działała.
Mam jeszcze jakiś błąd położenia tłoka, ale nie wiem dokładnie jak to pisało jak bede wiedział to dam znać.
Dziwne bo na wysokich obrotach nie ma szarpania, a co chdozi o to stukniećie to obstawiam przegub, bo ja chce ostro ruszyć to stuknie tak jak by w okolicy koła.
A co chodzi o pilot to nie bedzie to wina kodowania raczej bo raz na jakiś czas działa normalnie, a chwile pózniej wcale :( KOdowałem schematem z forum i i dochodze do momentu jak włąćzaja mi sie swiatła przeciwmgłowe i wtedy trzeba wcisnąć przycisc zamykania, dodam ze mam pilot radiowy.

A czy w waszych samochodach jest jakiś dzwięk jak zamkniecie auto? u mniejak podwójnie zamkne (podwójne ryglowanie)samochó do tylko mrugną mi kierunkowskazy.

Jak sprawdzić czy działa mi alarm?
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-12-2014, 10:38   

D@niel napisał/a:
Jak sprawdzić czy działa mi alarm?


otworz szybe przed zamknieciem auta, po zamknieciu otworz maske albo przekrec kluczyk w stacyjce na zaplon, zacznie wyc
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 04-12-2014, 11:47   

Dzis zobaczyłem ze mam uszkodzony ten czujnik na srodku pasa przedniego pod maska :( czy moze byc to wina ze nie działą mi alarm?
Dzis byłęm w sklepie i zamówiłem podobny zobaczyny czy bedzie działać.

A co do tego szarpania to ma ktos jeszcze jakis pomysł?
A To stukniecie podczas szybkiego ruszania i gwałtownego przyspieszenia moze byc przez przegub?
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2014, 13:25   

D@niel napisał/a:
KOdowałem schematem z forum i i dochodze do momentu jak włąćzaja mi sie swiatła przeciwmgłowe
Że co? Przeciwmgłowe? Podaj proszę link do postu w którym jest taki schemat i opisz krok po kroku co robisz i co się dzieje.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 04-12-2014, 23:35   

Oj tak świecą.
wkładam klucz do stacyjki na pozucje 2 i czekam az zgasną kontrolki pozniej zracam do pozycji 1 i trzy razy krece kluczykiem z pozycji 1 do 2 i słychac charakterystyczne piknięcie i swieci dida na zegarku i włączaja się swiatła przeciwmgłowe i wciskam przysisk na pilocie( prubowałem wszystkie kombinacje jakie znalazłem) na tym forum w poscie z kodowaniem pilota jednemu posiadaczowi Pumci też sie swiecą te swiatła :mrgreen:
Tylko ten sposób u mnie działa by swieciała sie kontrolka zegara i był pisk, jak sprawdzałem inne to nie przynosiły zadnego rezultatu.

[ Dodano: 04-12-2014, 23:36 ]
Ale i tym sposobem nie zakodowałem piolta.
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 05-12-2014, 07:51   

Puma nie ma fabrycznych świateł przeciwmgłowych, bynajmniej przednich, a tylne uruchamiane są poprzez włącznik obok zegarka więc nie rozumiem jakim cudem mogą Ci uruchamiać w takiej sytuacji :P
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 05-12-2014, 09:53   

No właśnie świeną mi się te z tyłu na zderzaku :mrgreen:

[ Dodano: 05-12-2014, 11:03 ]
Czy w waszych samochodach lekko działa wspomaganie?
Czy przez zużyty pasek klinowy kierownicą sie ciężej kręci? (raz mi ktos tak mówił)
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2014, 11:32   

D@niel napisał/a:
Czy przez zużyty pasek klinowy kierownicą sie ciężej kręci? (raz mi ktos tak mówił)


nie, co najwyzej dziwne odglosy dobiegaja z kolek napedzajacych taki pasek i jak je slychac to wtedy moze gorzej chodzic.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2014, 00:37   

D@niel, zacznij wreszcie odpowiadać na zadawane Ci pytania.
Napisałam - podaj link i co? Skoro chcesz odpowiedzi, to zacznij szanować respondentów.

Po co przekręcasz kluczyk do pozycji 2? Gdzie tak jest napisane? I gdzie, że mają się zapalić przeciwmgłowe...


PS. a skąd wiesz, że się świecą przeciwmgłowe? Wysiadasz i sprawdzasz? Aha - to ironia, gdybyś nie wiedział...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 07-12-2014, 00:26   

Niestety nie znalazłem tej strony, a co chodzi o świecenie swiateł przeciwmgłowych to swieci mi sie kontrolka na przycisku do ich włączania.

A moj sposób to:

Przekręcić kluczyk do pozycji zapłon, cofnąć na 0 i powtórzyć jeszcze 3-5 razy, zaczekać jak dioda zacznie świecić światłem ciągłym na zegarku. Na pilocie nacisnąć obojętnie, który przycisk. Następnie włączyć i wyłączyć zapłon.

Wczesniej pomyliłęm pozycje za co przepraszam :oops:

Ma ktoś jakiś sposób na kodowanie pilota rediowego który działał?
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2014, 02:47   

W moim Foocusie (pilot radiowy trzyprzyciskowy, taki jak w Pumie) działa taki schemat:

Cytat:
1. Zamknij wszystkie dzwi, aby mieć pewność, że podczas programowania nie włączą się sprzeczne sygnały
2. przełacz wyłącznik zapłonu z położenia I w położenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund
3. przełącz wyłącznik zapłonu w położenie 0
4. rozlegnie się sygnał akustyczny i zapali się dioda LED na tablicy rozdzielczej sygnalizując uruchmienie trybu zapamiętywania i możliwość zaprogramowania nadajników
5. w ciągu 10 sekund od poprzedniego kroku naciśnij którykolwiek przycisk na programowalnym nadajniku aż usłyszysz sygnał dźwiękowy i zacznie migać dioda LED, oznacza to, że nowy kod nadajnika został pomyślnie odebrany
6. po każdym zaprogramowaniu urządzenie pozostaje w trybie programowania przez kolejnych 10 sekund do czterech razy
7. aby zarogramować dodatkowe nadajniki pwtórz krok 5
8. system wyjdzie z trybu zapamiętywania po przełączeniu wyłącznika zapłonu w położenie III, nie zostanie zaprogramowany kolejny nadajnik w ciągu 10 sekund lub po zaprogramowaniu czterech nadajników
9. nieprawidłowa procedura nie ma wpływu na zachowane kody / po pomyślnym programowaniu akceptowane będą tylko ostatnio zaprogramowane nadajniki

PS. o przeciwmgłowych nic nie napisali :razz:
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 07-12-2014, 12:30   

Ja robiłem i według tego schematu i nic :(
Jak jak by pilot wcale nie dawał sygnału.

Ale mi dodatkowo pali sie lampka na wlączniku od przeciwmgłowych i te swiatła z tyłu na zderzaku sie siwecą :mrgreen: kolega stał z tyłu i patrzył :mrgreen:
Musze pożyczyć taki pilot od kogoś i sprawdzić.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2014, 13:04   

No to musisz mieć coś skopane w aucie. Nie wiadomo co poprzednicy w nim robili.
Sprawdź bezpiecznik od centralnego, ale jeśli auto zamyka się z klucza to zły trop.

Chyba potrzebny Ci dobry elektryk, który zna się na Fodach lub Pumie. Ale oczywiście poźyczenie pilota od kogoś może zawęzić obszar poszukiwań.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 07-12-2014, 23:53   

Sądze ze to cos w pilocie nie łączy bo podwójnie ryglowanie i reszta działą jak kluczem zamyka.
Raz na jakiś czas pilot zadziałą ale bardz ożadko.
A co chodzi o to szarpanie to w tym tyg bede cos wiedział to dam znać.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo