Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
25-04-2016, 22:59
Stuki przy dodawaniu gazu, problem z pilotem zamka centr.
Autor Wiadomość
michalk 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-12-2014, 06:51   

A moze to przez kluczyk próbujesz z zapasowego a powinnaś mieć klucz matkę? Czy sie mylę?
_________________
pzdr
 
 
Opoya 
ST170 - czarny potworek


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2014, 14:39   

Mylisz się. Nie mąć w głowie ludziom. Klucz-matka jest od immo, a tu chodzi o otwieranie samochodu.
Już wielokrotnie pisałam, że to są dwie niezależne funkcje, nie mające z sobą nic wspólnego.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 11-12-2014, 19:00   

Mam tylko 1 klucz do samochodu.
Dziś byłem u mechanika i przegub nowy wstawiony a co chodzi o to szarpanie to w poniedziałek daje na wymiane swiec lub kabli bo mówiłze to przez to, przy okazji na czyszczenie silniczka krokowego bo nie raz jest tak ze po dodaniu gazu zatrzymuje sie chwile na obrotach.

[ Dodano: 16-12-2014, 16:48 ]
Auto odebrane od mechanika, przyczyną szarpania była uszkodzona swieca, swiece i przewody zostały wmienione na orginał i przy okazji mechanik przeczyscił mi silniczek krokowy.

Teraz auto jedzie jak burza :mrgreen:

W końcu mogę się cieszyć z jazdy :mrgreen:


Od razu w samochodzie zmieliłem olej w silniku na Valvoline MaxLife 10w40 i został zmieniony także olej w skrzyni biegów ale nazwy nie pamiętam.

Została jeszcze kwestia pilota który raz na jakiś czas tylko działa :(

Mam jeszcze pytanie czy nie zaplaciłem zdyt dużo za wstawienie tylnych reperaturek nadkoli, założenie plaskiwowych nadkoli na tył i przód i polakierowanie prawej i lewej strony i zrobienie konserwacji podwozia i profili zamknietych za to wszystko wyszło mnie 2400zł :twisted:

To nie za dużo ?
 
 
 
toxic 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 30
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 25-12-2014, 15:10   

Miałem ten sam problem z kluczykiem, także radiowym i zastosowałem się do instrukcji opoyi.
Kluczyk zaprogramował się, ale faktycznie u mnie podobnie jak u ciebie zapaliła się kontrolka od przeciwmgielnych razem ze światłami.
 
 
D@niel 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Ropczyce
Wysłany: 01-01-2015, 20:45   

Z tymi światłami to dziwny przypadek.
Ja robiłem dokładnie jak w instrukcji i wszystko jest dobrze do momentu jak trzeba nacisnąć jakiś przycisk na pilocie, po naciśnięciu nic się nie dzieje, mam chyba ,,martwy'' pilot .
Jak na razie to nie mam od kogo wziąć takiego pilota na podmiankę by sprawdzić czy to wina pilota
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo