Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brakujący wężyk?
Autor Wiadomość
kenny669 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-11-2015, 17:18   Brakujący wężyk?

Witam wszystkich!

Dzisiaj grzebiąc pod maską zauważyłem że przy zaworze bocznikowym (który de facto jest do wymiany gdyż Puma ma różne pomysły co do tego jakie powinna mieć obroty na biegu jałowym, a czasami sobie ot tak zgaśnie będąc "na luzie", i termostat chyba też jest walnięty bo ciągle pokazuje maksymalną temperaturę, wystarczy tylko włączyć zapłon i wskazówka leci na czerwone pole) mam kawałeczek wężyka, ok 2cm. niestety był tak sparciały że rozpadl się po dotknięciu. Pytanie: gdzie był podłączony? jakiej był długości? czy jest bardzo istotny? do czego służył?

Oto miejsce gdzie podłączony był ów kawałeczek:




byłbym niezmiernie wdzięczny za pojawienie się jakiś zdjęć w odpowiedziach, żebym wiedział gdzie ten wężyk miał swój drugi koniec. :grin:

P.S. przepraszam jeśli to niewłaściwe miejsce na taki post :razz:
 
 
screen 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-11-2015, 19:45   

Odnośnie temperatury to prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury na zegary. Miałem taki sam objaw jak u ciebie, nawet podmieniłem zegary aby sprawdzić czy moje są sprawne. Na drugim liczniku było to samo, zaś po wymianie czujnika temperatury na zegary( schowany jest trochę) wszystko wróciło do normy. Koszt to ok 30 zł- zamiennik.
_________________

 
 
darpuslo 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2015, 07:42   

Miałem to samo, to jest króciec do diagnostyki i powinien być zaślepiony. Weź kawałek jakiegoś wężyka ,zaślep jeden koniec i nasadź na ten króciec. Silnik nie powinien już gasnąć na wolnych obrotach. Pozdrawiam :smile:
_________________
Fiat 126p, Fiat 126p, VW Transporter T3, BMW 733i, VW Jetta, Mercedes 115, Toyota Carina II, Fiat Punto, Kia Rio, Nissan Primera, i teraz Pumcia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo