Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce tarczowe z tyłu
Autor Wiadomość
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-06-2010, 06:33   

A co zrobiles z przednimi wymieniales je na wieksze. Bo mija sie z celem wymiana z tylu na tarcze jesli na przedniej osi nie znajda sie wieksze tarcze. Zly rozklad sil hamowania.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 05-06-2010, 18:20   

Dokładnie. Na szczęście łatwiej jest wymienić przednie hamulce na większe (np. z Fiesty ST) niż przerobić tył.
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 03-02-2014, 22:45   

Odświeżam temat, czy ktoś coś próbował z tarczami z tyłu ?
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
rapart 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 218
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-02-2014, 08:09   

Tylko teoretycznie tył nie odpowiada w dużej mierze za hamowanie, a za stabilizację podczas pracy przodu. To właśnie przód jest najważniejszy, a tył jest tylko dodatkiem. Jeśli z przodu ktoś zmieni zestaw na 300 mm i więcej, to robienie tyłu ma sens, ale przy seryjnym przodzie? Moim zdaniem bez sensu, chyba, że komuś zależy na wyglądzie... Wiem, znowu nie Puma, ale tok myślenia jest identyczny - w Colcie z tyłu mam bębny, a na przodzie tarcze 282mm z zaciskami 2-tłoczkowymi z EVO III i zestaw pracuje po prostu idealnie ;) Przód jest najważniejszy, rozmiar ma znaczenie - tutaj powinna się skupić cała uwaga.
_________________
jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 04-02-2014, 10:42   

Ja - jak wiadomo - poprzestałem na wymianie przodu (mam zestaw z Fiesty ST150 + stalowy oplot + DOT 5.1). Tyłu nie ruszam, bo moim zdaniem nie trzeba. Przód hamuje. Zdaje się, że w UK też nie ma wielkiego ciśnienia na wymianę bębnów na tarcze. Ale jak komuś bardzo zależy, to niech przeciera szlaki i walczy z ABSem ;) .
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 04-02-2014, 15:41   

dzięki panowie na odpowiedz :) Gaydek, też mam taki zamiar, ale sam wiesz jak trudno jest dostać taki zestaw :) jak by ktoś coś wiedział, o fieście na szrocie, albo po prostu o samych zaciskach, i dał znać to był bym wdzięczny :)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 04-02-2014, 16:15   

slawek535, Były ostatnio na allegro zaciski kompletne za 250zł :roll: Chyba nawet od tego samego gościa co ja mam.
_________________

 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2014, 16:24   

slawek535, dogadaj się z facetem odnosnie ceny. Mi powiedział ze 500zł za zaciski, jarzma p/l ale postaraj sie zbić z ceny. Ja narazie z pewnych powodów musze sie wstrzymac z zakupem.
http://allegro.pl/zwrotni...3930768927.html
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 04-02-2014, 18:00   

dzięki :) :564:
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
ziomek202 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 16-11-2016, 17:02   

a co ze swapem z forda focusa MK1 piasta i reszta gratów i fiesta ST MK6 czy sama piasta z osprzętem czy można kompletna belkę wsadzić ?? i co z korektorem siły hamownia ? czy trzeba wymienić cale serwo pompy hamulcowej ?? nikt nic nie pisze konkretnie tylko tyle co znajda info w google :/
 
 
 
Venom_4x4 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2016, 21:44   

w wakacje podam ci konkrety :P
_________________
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo