Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z mocą 1.7 125KM
Autor Wiadomość
adrianneo633 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 18-03-2018, 18:48   Problem z mocą 1.7 125KM

Witam

Od kilku dni mam problem z pumą, który objawia się znacznym osłabieniem mocy. Podczas przyśpieszania słyszalne jest charakterystyczne syczenie, zwłaszcza przy wyższych obrotach.
Samochód na chwile obecną nie daje się rozpędzić do prędkości większej jak 80Km/h. Byłem z tym u mechanika- wymieniony został łącznik, lecz niestety problem nadal występuje.

Co może być powodem powyższych symptomów?
 
 
Venom_4x4 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2018, 19:51   

Wiesz... do diagnozy przydała by się szklana kula. :wink:

Jaki łącznik? stabilizatora?
co to znaczy "charakterystyczne syczenie"? gdzie je słychać?

Daj trochę więcej szczegółów. jak dodajesz gazu to co się dzieje? silnik pracuje równo?
_________________
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
 
 
adrianneo633 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 18-03-2018, 20:04   

Syczenie słyszalne jest w okolicach łącznika tłumika- który był własnie wymieniony.
Sam silnik pracuje równo, z odpalaniem nie ma najmniejszych problemów
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 19-03-2018, 11:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leman 
8 rok myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 422
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 19-03-2018, 19:01   

Po pierwsze;
adrianneo633 napisał/a:
Byłem z tym u mechanika- wymieniony został łącznik, lecz niestety problem nadal występuje.
jak po wizycie masz nie sprawną Pumkę, to byłeś u "konowała albo partacza" . Określenie MECHANIK tyczy się rzetelnych osób :razz:

Po drugie; spróbuj skorzystać z ---> szukaj. Na Forum KFP jest naprawdę mnóstwo porad, tylko doprecyzuj problem. Abo jak Venom_4x4napisał ... kupuj kule :mrgreen:

Po trzecie złącze elastyczne( łącznik tłumika????) raczej nie pasuje do objawów jakie "mgliście" opisałeś. Nio ale jak byś skorzystał z forumowej szukajki, to byś znalazł np to....

i dużo opisów w tym temacie :razz:
 
 
Venom_4x4 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-03-2018, 22:46   

zasadniczo, jeżeli po wymianie jest źle i coś syczy, to "mechanik" nic nie zrobił. Faktycznie ten łącznik wymienił? Jedź do innego mechanika i sprawdźcie co tamten spaprał.
usuniesz syczenie a problem będzie dalej, to będziemy myśleć.
Ja też walczę z niedoborem mocy, ale nie mogę namierzyć winnego.
_________________
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo