Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:10
Pilot w kluczu
Autor Wiadomość
mowgli 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-04-2006, 21:45   Pilot w kluczu

Mam pytanko
i problemik

czy ktokolwiek wie
lub miał juz taki problemik wcześniej
co zrobić jak przestaje działać pilot w kluczu.

Bateria wymieniona na nówerę i dalej nic.
Zaczęło się jakby bateria wysiadała ale po wymianie dalej d..a
nie mam pojęcia co robić a wiem że jak pojadę z tym do servisu to mi powiedzą że muszę wymienić rozrząd i układ wydechowy..!!! :? /taki servis/
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30-04-2006, 21:51   

Ja sie zastanawiam czy warto jechac do serwisu pytać się ile by kosztowało dorobienie tego klucza. Bo narazie otwieram auto ręcznie. W pegocie miałem coś takiego i okazało się ze była zła bateria o złym napięciu. Podjechałem do serwisu i tam wymienili na dobrą. Cena usługi zabujcza 83zł za wymiane bateri :(
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2006, 01:11   

mowgli, jaki masz pilot? Na radio czy IR?

Mr.Maya, masz kluczyk bez pilota? Czy taki z pilotem, ale niedziałający?
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
mowgli 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2006, 01:59   

Mam kluczyk na radio
tzn miałem bo juz chyba nie dycha....... :roll:
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2006, 02:38   

To spróbuj schematu, który kiedyś podała Justy. Napisz, czy się udało. Ja mam kluczyk z IR i u mnie ten sposób nie zdał egzaminu.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-05-2006, 08:34   

Mam kluczyk bez pilota. A chiałbym dorobić go. Jest druga opcja otwierana auta na pilota za pomocą alarmu który chce montować ale jest to gorsze rozwiązanie.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2006, 14:29   

Mr.Maya, masz fabryczny alarm?
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
mowgli 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2006, 15:49   

Nic z tego
próbowałem tego co radziła Justy lecz za gnata nie mogę skumać o co chodzi.
Mój problem jest taki że mogę spokojnie moim kluczem-pilotem zarówno otwierać jak i odpalać autko. Jedynie nie działa pilot zdalnego otwierania drzwi i bagażnika.
W opisie Justy widnieje "port radiowy" , "dioda immobilaizera"........
kurdę albo tłumok jestem albo nie mam zielonego pojęcia gdzie coś takiego znajduje się w moim kociaku

HELP!!!
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-05-2006, 15:49   

Mowgli

Port radiowy znajduje się przed lusterkiem wstecznym na podsufitce.
Kontrolka immobilaisera po prawej stronie zegarka na desce rozdzielczej.
W mojej pumce schemat kodowania Justy działa.
W serwisie robią to za 100-120zł, a to zajmuje 10 minut.
_________________

Ostatnio zmieniony przez nulek2 01-05-2006, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mowgli 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2006, 15:57   

cholera
kiedy ja już niejednokrotnie wymieniałem baterię i nigdy przedtem nie musiałem niczego kodować.

pozatym nie kumam opisu
Nie jestem pewien jak interpretować z opisu takie rzeczy jak:
"..zapali się dioda od imobilazera....."
a gdzie do cholery ona jest?
"....w strone portu radiowego...."
następna zagadka

gdzie do diaska są te bajery?



a kupa

jeżeli port radiowy to jest taki obły w kształcie jajowaty ciemny przedmiot będący częscią podsywitowego światła to niestety moja wersja auta tego nie przewidziała.

Ale what the hell
spróbuje zrobić to wszystko jeszcze raz w ciemno.

może poskutkuje
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-05-2006, 16:12   

Jak już pisałem dioda znajduje się po prawej stronie zegarka ( i cały czas mruga )
"..zapali się dioda od imobilazera....." - chodzi o to, żę dioda przestanie mrugać i będzie się świecić

"....w strone portu radiowego... - port radiowy jest przed lusterkiem wstecznym na podsufitce ( w środku auta ) to taki ciemny, wypukły plastik przed lusterkiem

Nie wiem jak jeszcze dokładniej Ci to opisać :|
_________________

 
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 01-05-2006, 16:13   

oj bylem sie pytac dorobienie kluczyku do forda taki nowy ze kluczyk i pilot radiowy razem w jednym okolo 400-500 zl ........................ a tak pozatym to nie wiem co zrobic.................
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-05-2006, 16:19   

Masz rację mi też tyle powiedzieli ( za kluczyk z pilotem ).

Naszczęście mam dwa jeden z pilotem, a drugi matka.
_________________

 
 
 
mowgli 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 04 Cze 2005
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2006, 16:33   

Nulek
no to mam niespodziwankę

u mnie w aucie nie ma tego ciemnego obłego przedmiotu.....!!!
i co tera???
zresztą próbowałem wymusić na diodzie immobilizera świecenie ciągłe po przekręcaniu klucza i kupa
kręcę zgodnie z opisem od 4 do 5 razy z opzycji 0 do 1
a ona jak mrugała tak mruga!!!
nie chce się franca zapalić
może jest tu jakiś kruczek.
Może za szybko to robię!!
Cholera strasznie to wszystko jest irytujące
PS
mam pytanko
co znajduje się za tym tajemniczym obłym kształtem w posufitówce czego ja nie mam?
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 01-05-2006, 18:38   

nom wiem ze to drogo ale ja nie mam tak jak ty kluczyka matki .......... i nie moge sobie dorobic kluczyka .tak jak ty....:( tylko musze isc do forda za kodowanie kluczyka........................... :((
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo