Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:20
Przepływomierz powietrza
Autor Wiadomość
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 23-12-2004, 18:29   Przepływomierz powietrza

mam pytanie mam załozony nowy przepływomierz powietrza i pumka przy 4 tys obrotów nie chce sie krecic ( muli sie ) czym to moze byc spowodowane??? komputer w pumce nic nie wykazuje, zadego bledu. Ciekawostka jest ze przy odlaczonym przeplywomierzu powietrza obroty na jałowym biegu troszke wariuja ale za to auto ma o wiele wiekszego kopa, kreci sie do bardzo wysokich obrotow (czuc moc ). Na autostradzie pumka 1.4 jechalem 200 km\h !!! Drugie pytano jest takie mozna jezdzic bez przeplywomierza powietrza ??? wiem ze troszke wiecej pali bo dostaje wiecej powietrza ale cos za cos jak chce sie miec mocniejsze autko to musi wiecej pic paliwka.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 21-08-2006, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23-12-2004, 18:56   

A jeździsz na beznynie, czy na gazie?

Przy jeżdzeniu na gazie (bez wtrysku sekwencyjnego) często siadał przepływomierz.

tOmO
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-12-2004, 22:14   

tOmO napisał/a:
A jeździsz na beznynie, czy na gazie?


Jezdze na benzynie, nie mam instalacji gazowej
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-11-2006, 09:12   

Przepływomierz jak go wyczyscic?? Bo czasami czuje ze autko troche jest jak by ospale a drugim razem rwie do przodu jak oszalale.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 07-11-2006, 09:23   

Wykręcić i przedmuchać lub delikatnie przy użyciu pędzelka (ale bardzo delikatnie, bo łatwo uszkodzić, a kosztuje dużo) przeczyścić wewnątrz.

Przy czym jak masz przyzwoity filtr powietrza i dbasz o niego, to raczej z przepływomierzem nie będziesz miał takich problemów.

Dużo większe zanczenie na nierówną pracę silnika ma
1. jakość beznyny
2. jakość przewodów wysokiego napięcia
3. jakość świec
4. styki przy układzie sterowania zapłonem.

U mnie dużo pomogło przeczyszczenie styków.

Pozdrawiam
tOmO

PS. A może filtr beznyny?
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-11-2006, 09:32   

Auto ma przejechane dopiero 41tys i przebie jest orginalny. Paliwo tankuje tylko na jednej staci i jest dobrej jakosci. Ale posprawdzam wszytkei punkty bo gdzies cos caszami nie pracuje na 100% swoich mozliosci.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Jimmy7 
Jimmy7 PUMA 1,7 RS

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 126
Skąd: WLKP
Wysłany: 07-11-2006, 16:09   

u mnie wyczyszczenie przeplywomierza naprawilo silnik ktory ledwo chodzil.

apropo stykow. gdzie sa styki sterowania zaplonem ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo