Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 00:44
1200 zl za amorki i sprezyny (za komplet) prosze o rade....
Autor Wiadomość
Jimmy7 
Jimmy7 PUMA 1,7 RS

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 126
Skąd: WLKP
Wysłany: 22-08-2006, 14:33   1200 zl za amorki i sprezyny (za komplet) prosze o rade....

krotko i na temat http://allegro.pl/item121...rd_ka_puma.html
to jest link do kogos kto sprzedaje amortyzatory i sprezyny firmy SUPERSPORT w cenie 1200 za komplet !!!!!! co o tym myslicie ? orientujecie sie ile moze kosztowac wymiana u mechanika?
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 22-08-2006, 16:20   

też nad tym kompletem myślałem ale juz kupilem cos innego.
Co do wymiany zawieszenia to kosztuje to 150zl z geometrią kół.
_________________
Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 22-08-2006, 17:44   

Na temat zawieszeń dowiedziałem się sporo przy zakupie amorków:
- polecane ale dość twarde są Weitec, G-MAX - jedni uważają, że ok na polskie drogi, inni odradzają,
- zestawy Koni dają możliwość regulacji, więc nie muszą być już tak twarde jak wcześniej wymienione,
- najlepszym zestawem jest podobno (info z praktycznie każdego forum motoryzacyjnego) zestaw Bilstein B6/B8 + Eibach,
- wracając do zestawów Supersport to gdy kilka lat temu robili je w Niemczech stały na jednej półce z Weitec... od kilku lat produkcja przeniosła się do Chin i jakość drastycznie spadła - nigdzie ich nie polecano.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2006, 20:20   

Nigdy nie kupuj SuperSporta. To chłam. Jeśli chesz zestaw przyzwoitej jakości, to NAJTAŃSZYM sensownym jest Weitec, który nigdy nie stał na jednej półce z supersportem, tak nota bene.
Jeśli chcesz coś lepszego jakościowo, to wybierz KW, KONI, Eibach lub zestaw tzw kombinowany, np wspomniane sprężyny Eibach + amorki Bilstein B8. B6 nie polecam, bo jest to amor standardowej długości do standardowych sprężyn. Jesli ma być gleba to B8.

Ceny tych zestawów są wyższe, ale zawieszenia te gwarantują bardzo dobrą trakcje (dobrze, to wcale nie znaczy mega beton) i przede wszystkim trwałość, której w polskich warunkach brakuje wielu tanim producentom.
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 25-08-2006, 21:08   

Cytat:
B6 nie polecam, bo jest to amor standardowej długości do standardowych sprężyn. Jesli ma być gleba to B8.


B6 można używać do sprężyn max.-35 - info od dystrybutora i z Zerkopolu.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2006, 21:44   

Passenger napisał/a:
B6 można używać do sprężyn max.-35 - info od dystrybutora i z Zerkopolu.

Można, zgoda, podobnie jak na zwykłe seryjne Motocrafty, założyć springi -35. Natomiast producent te amorki przewiduje do sprężyn seryjnych, bo amorki te są standardowej długości. Do gleby warto już założyć krótkie, bo i siła tłumienia odpowiednia a i żywotność lepsza. Do skróconych sprężyn Bilstein dedykuje B8.
Ostatnio zmieniony przez KriSSo 25-08-2006, 21:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 25-08-2006, 23:17   

Piszę to co dowiedziałem się w Zerkopolu... Sam nie mam porównania B6 do B8 bo na razie używam tylko jednych z nich.
Odpowiedzieli mi, że owszem Bilstein zaleca B8 do krótszych sprężyn, ale z ich doświadczenia (dość dużego) wynika, że B6 w zupełności wystarcza do niezbyt twardych krótszych sprężyn produkowanych przez Eibach... Do np. twardych H&R zalecają B8.
Co ciekawe dla niektórych modeli aut model B6 i B8 jest tym samym amorkiem i Bilstein zaleca go do krótkich sprężyn... np. Corsa/Tigra.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
SEBOL
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2006, 17:33   

Mam pytanie może nie na miejscu ale pytam bo nie wiem padł mi amortyzator tylni i mam go zamiar wymienić czy obligatoryjna jest w tym wypadku również wymiana sprężyn czy nie ma to znaczenia.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2006, 17:54   

Nie ma znaczenia, spreżyny możesz zostawić jeśli są dobre (wymieniałam w Pumie wszystkie amorki, spreżyny zostały te same), ale pamiętaj, że amortyzatory trzeba wymieniać parami.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo