Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 01:05		 | 
	
			Obniżenie pumki | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Paweł  		  
		 
         ---------------
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-09-2007, 07:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Powinieneś też wiedzieć, że jakies 4 miechy temu Pumke mi zawineli ale cóż - właśnie z obniżonym tyłem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bartolomeo  		  
		 
         night rider
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 14:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A co myslicie o gwintowanym zawieszeniu? Chcialbym by moja puma byla jeszcze nizej zawieszona niz -35mm lub -40mm. Na takim zawiasie juz jezdzilem SC i teraz w pumie chce miec jeszcze nizej tym bardziej ze żadnych plastikow nie zakladam do kota! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bartolomeo  		  
		 
         night rider
  
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 16:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na jednym ze śląskich spotów był klubowicz który miał gwint. Jechałem tylko jako pasażer ale chłopaki którzy mieli okazje się karnąć mówili że bajka, jak gokard. Między innymi Mr.Maya    | 
             
						
				_________________ Mój zwierzak    --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Opoya 04-11-2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mr.Maya  		  
		 
         Kamikaze Driver
  
  
                  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 16:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Gwint to jedyne slusze zawieszenie ja w pumie bede napewno zakladal gwint jedyny mankament tego rozwiazania to cena bo gwint do pumy zaczyna sie od 3 tys | 
             
						
				_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 18:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
Tak. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 18:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               czyli niecale 1600zl    a nie 3000zl | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 18:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pytanie tylko co dostajesz za 1600 zł. a co za 3000 zł. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 18:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no tam jest cena 299,99 funta... chyba za caly kpl? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 18:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie o tym mówię. Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution).
 
 
http://www.weitecsuspensi...ckfinder_uk.pdf - nie musisz czytać, różnicę między GT a GTN po prostu widać.
 
 
Konkurentem dla GT jest gwint KW V1 (wydatek ponad 3100 PLN). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Passenger  		  
		 
          
                  Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 19:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mr.Maya napisał/a: | 	 		  | Gwint to jedyne slusze zawieszenie | 	  
 
 
Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.
 
 
Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.
 
 
Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
 
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.
 
 
Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie. | 
             
						
				_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hadzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 21:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Gaydek napisał/a: | 	 		  | Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution). | 	  
 
no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie? a moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony? 
 
 
Passenger,wiem jak sie na gwincie jezdzi    ale ja wiekszosc drog po jakich jezdze to sa w miare dobre drogi (jak na polskie warunki     )Zalezy mi by puma byla bardzo nisko nad ziemia    chcialbym ja obnizyc tak do max -75mm. A moze jest jakis zestaw dzieki ktoremu mi autko tak zejdzie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gaydek  		  
		 
         admin
  
  
                  Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-11-2007, 23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hadzi napisał/a: | 	 		  | no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie? | 	  
 
Kiepskie porównanie. Do tego, żeby się zabić wystarczy ci seryjny zawias (mój kolega zabił się w Pumie pomimo tylko seryjnego zawieszenia).
 
 
 	  | Hadzi napisał/a: | 	 		   	  | Gaydek napisał/a: | 	 		  | Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution). | 	  
 
no ale co, ... moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony? | 	  
 
Nie wiem czy go szlag trafi, nie sądzę, niby dlaczego? A co do jego prostoty to... dałem Ci link do ulotki producenta a na konstrukcji zawieszenia się nie znam, zaczekaj na znawców tematu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mr.Maya  		  
		 
         Kamikaze Driver
  
  
                  Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2007, 16:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hadzi napisał/a: | 	 		  czyli niecale 1600zl    a nie 3000zl | 	  J amowie o gwincie pozadnej firmy a nie jakies firmy krzak. Jak juz cos robic z zaiasem to porzadnie a nie byle jak. 
 
 
[ Dodano: 05-11-2007, 16:34 ]
 
 	  | Passenger napisał/a: | 	 		   	  | Mr.Maya napisał/a: | 	 		  | Gwint to jedyne slusze zawieszenie | 	  
 
 
Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.
 
 
Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.
 
 
Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
 
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.
 
 
Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie. | 	  A zgadnij jak puma zachowuje sie na zestawie KONI amorki+ sprezyny skacze jak pilka. Wszytko zalerzy jak bardz twardy wezniesz zawias. Gwint to przedewszytkim mozliwosc regulaji wysokosci. Co zrobisz jak bedie duzo sniegu?? W Twoim przypadku nic a na gwincie podnisiesz troche auto. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Opoya 06-11-2007, 00:47, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |