Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 00:42 |
sprężyny obniżające |
Autor |
Wiadomość |
Snaco
&Sadzik C4 VTS

Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 29-04-2008, 14:25
|
|
|
SPko...ja tez obnizalem o 40 mm... tył usiadł a przód jak seryjny.... Ja mam Apexi... |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 17:35
|
|
|
Dziś byłem w ASO Forda dokładnie dowiedzieć sie czy w Pumie,Fieście i Ka sa te same sprezyny.
Sytuacja wyglada tak, ze te trzy auta maja zupełnie inne sprezyny! Nawet w Pumie sa dwa rodzaje sprezyn:
1.7l i 1.6l maja te same sprezyny o nr 1033262
1.4l ma nr 1059851
Ani pierwszy, ani drugi nr nie powtarza sie w innych modelach Forda!
Wychodzi na to, ze sprzedawca po raz kolejny zle dobrał mi sprezyny! |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 30-04-2008, 17:57
|
|
|
Hadzi napisał/a: | 1.7l i 1.6l maja te same sprezyny o nr 1033262
1.4l ma nr 1059851 |
no nareszcie ktos sie trafił kto wszystko wyjasnił.
Hadzi bardzo przydatna informacje zdobyłes. Bede na to zwracał przy nastepnym kupnie.
aha czyli jak wymienie sprezyny to amortyzatory tez by sie przydało czy jest to raczej niekonieczne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 18:50
|
|
|
rafalski69, jesli obnizasz do -40mm to nie musisz zmieniac amorkow, zas jak chcesz jeszcze nizej to juz koniecznie. |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 30-04-2008, 19:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 30-04-2008, 20:54
|
|
|
Hadzi napisał/a: | rafalski69, jesli obnizasz do -40mm to nie musisz zmieniac amorkow, zas jak chcesz jeszcze nizej to juz koniecznie. |
a co bys ty polecił lepiej ponizej tych 40mm. jeszcze dochodzi do tego czy bedzie trzeba bardziej ostrozniej jezdzic bo cos pourywam?? no i czy bedzie to widac przy 15" felgach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Speedy
czarna strzala->

Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-04-2008, 23:40
|
|
|
Hadzi, a ja bedę chyba zakladac sprezynki od Polo -60mm na tył ;] |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 15:43
|
|
|
rafalski69 napisał/a: | Hadzi napisał/a: | rafalski69, jesli obnizasz do -40mm to nie musisz zmieniac amorkow, zas jak chcesz jeszcze nizej to juz koniecznie. |
a co bys ty polecił lepiej ponizej tych 40mm. jeszcze dochodzi do tego czy bedzie trzeba bardziej ostrozniej jezdzic bo cos pourywam?? no i czy bedzie to widac przy 15" felgach. |
Ale co chcesz wiedzieć? Sprezyny czy amory? Po moich dotychczasowych doświadczeniach TYLKO Weitec lub Eibach a amorki to Bilstein.
Jelsi chodzi o obnizenie to przy felgach 15' i delikatnym obnizeniu to nic sie dziac nie bedzie poza tym ze twardo bedzie. jelsi byś poszedł na całość i założył np -75/60 (bo takie sprezyny sa tez do Pumy) to uwazaj bo przedia guma bedzie wisiała nad asfaltem okolo6-7cm wiec łatwo bedzie o coś zahaczyć, choć mam kolego ktory smiga Golfem II i jak do pracy wjezdza to na bramie tworzy sie korek bo ma problemy by przejechać przez próg zwalniajacy... W kwietniu juz dwa razy urwał tłumik
oto ten Golf
 |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 03-05-2008, 18:32
|
|
|
Cytat: | Ale co chcesz wiedzieć? Sprezyny czy amory? |
czy widac ze jest obnizone jak sie na pume patrzy (czyli czy faktycznie mi to obnizy o tyle ile jest przeznaczone dla danej sprezyNy czy jest jakas tolerancja )
a co do tego twojego kolegi no to ja az tak to nie chce miec. no bo jak widac u mnie tył dosc wysoko siedzi wyglada to bardziej na terenowy samochód niz sportowy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Speedy
czarna strzala->

Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:03
|
|
|
Hadzi, powiedz mi gdzie sa -60 do pumy...?? W zadnym katalogu nie ma.. zadnej firmy Juz oare razy o tym pisalismy i nawet racje przyznales chyba..??:) |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2008, 17:33
|
|
|
Speedy, z tego kpl http://www.fk-automotive....c9f157%2fmd5%7d na mozesz wziać na tył. zrresztajak sie uprzesz to i przod i tył z tego załozysz bo to jest seria FKFO tylko jeszcze nizsza od tych co ja mam.
rafalski69, jesli wezmiesz do 40mm obnizysz to mozesz założyc same sprezyny i bedzie juz to gołym okiem widać. Zobacz jak to wyglada u np Paoli |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 23-07-2008, 19:34 APEX
|
|
|
Bankowy napisał/a: | Sprężyny APEX |
O 40mm obniżają? Czy ile?? |
|
|
|
 |
Bankowy

Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
|
Wysłany: 23-07-2008, 21:48
|
|
|
Mniej więcej 40mm. Nie dość, że wygląda jak trzeba, to jeszcze jaka jazda..... |
|
|
|
 |
Gaydek
admin

Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 23-07-2008, 22:48
|
|
|
Producent podaje -35 mm. Sprężyny podobno "dają radę". |
|
|
|
 |
Snaco
&Sadzik C4 VTS

Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 24-07-2008, 12:31
|
|
|
aj mam mieszane odczucia.................niby tył poszedł mi w dół..ale przod został tak jak przy zwykłych sprężynach....... |
|
|
|
 |
|