Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
19-04-2009, 14:11
problem z obrotami
Autor Wiadomość
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2008, 17:32   problem z obrotami

Już nie mam siły co do tego samochodu, jeśli znacie jakis dobrych mechaników z okolic lublina, nałęczowa, puław... no napiszcie adresy....
Byłem juz u paru mechników i nie wiedza co jest grane a mianowicie:
Mam czasem za wysokie obroty (ale to nie zawsze i to nie wiem dla czego:/) czasem jak jade na luzie, przy zmianie biegów to gaśnie a czasem potrafi wskoczyc wskazówka na 5 tys obrotów i nie chce spadac - wtedy trzeba hamowac silnikiem:/ Miałem podłańczany do kompa i nic nie wykazywało, czyszczony miałem czujnik niskich obrotów (chba przepływomierz to sie zwie..:/) a samochód jak ma zły humor to może nadal sprawiać takie psikusy.:/
Może znacie kogos kto by mi pomógł bo w serwisie to chyba z kasą nie wyrobie:/
prosze... :neutral:
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 19-04-2009, 14:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
skorpion81 


Dołączyła: 18 Kwi 2008
Posty: 447
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-06-2008, 17:38   

raz mialam nieco podobna sytuacje. jak wciskalam sprzęglo (by zmienic bieg) lub wrzucalam na luz to wkrecal mi sie nawet nieraz na 5 tys. Buczal niesamowicie. Nie wiedzialam od czego sie zabrac.
W desperacji zrobilam reset kompa i przeszlo. No ale skoro u ciebie po podlaczeniu do kompa nie wyskoczyl zaden blad, to nie wiem.
Ale reset na wszelki wypadek zrob. Moze pomoze.
_________________
Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Pesymiści wiedzą, gdzie świat ma ten otwór :P
http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2008, 18:08   

reset czyli odpiąć od akumulatora- tak?? :mrgreen:
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 10-06-2008, 23:50   

paw_chb napisał/a:
reset czyli odpiąć od akumulatora- tak??
tak a za niskie obroty odpowiada bocznikowy zawór powietrza sprawdź przewód ciśniniowy który do niego dochodzi może być przyczyną poblemów a tutaj zrzut z diagnostyką owego "czujnika niskich obrotów"

_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2008, 09:22   

bocznikowy zawór powietrza to przepływomierz powietrza a jesli nie to w któtym miejscu odn jest????
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2008, 11:02   

To są dwie rózne części. Zawór jest tuż przy kolektorze, stojąc przed maską jest schowany za "barankiem", przepływomierz jest między filtrem powietrza a rurą doprowadzającą powietrze do silnika.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo