ogólne dywagacje nt. awaryjności Pumy |
Autor |
Wiadomość |
Słoodzik
zakręcony,po całości

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-01-2009, 22:23
|
|
|
Jak do tej pory robiłem u siebie:
rozrząd, wszystkie tuleje w zawieszeniu, amory, tarcze, klocki, polerowanie lamp przednich |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
 |
Mr.Maya
Kamikaze Driver

Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-01-2009, 06:53
|
|
|
Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
 |
|
|
|
 |
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2009, 09:14
|
|
|
u mnie tylko to co sie zuzywa przy eksploatacji, olej, filtry, amorki. z innych tylko czujnik abs-u |
|
|
|
 |
nomka
&płomyczek

Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 2751 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2009, 09:25
|
|
|
Odpukać, u mnie tez żadnych awarii, poza normalnym zużyciem - hamulce, filtry, sprzęgło etc.
Masz rację Mr.Maya Cytat: | Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. |
|
_________________ Chrysler Crossfire 3.2 V6 |
|
|
|
 |
Słoodzik
zakręcony,po całości

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2009, 10:02
|
|
|
Mr.Maya napisał/a: | Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari. |
Jak najbardziej się zgadzam. Puma jest mało awaryjna. Do wymiany raczej tylko części eksploatacyjne |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2009, 10:16
|
|
|
To samo i ja moge powiedzieć, ze Puma wbrew pozorom jest autem mało awaryjnym. Poza czesciami eksploatacyjnymi wymieniłem termostat, uszaczelke pod pokrywa zaworów i czujnik ABSu. Wiecej grzechow nie pamietam... |
|
|
|
 |
Kolin
NÓdziaŻ :D

Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 27-01-2009, 12:05
|
|
|
Ja u siebie od momentu kupna zrobiłem...
-Rozrząd
-Płyny eksploatacyjne, ale to wiadomo w każdym aucie
I nic więcej, chyba najmniej awaryjne auto z pośród tych co miałem dotychczas. |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2009, 22:44
|
|
|
Rozrząd, cewka zapłonowa i elektrozawór nagrzewnicy
KONIEC
(przez 4 lata użytkowania)
(nie licząc oleju, klockow ham. i paliwa ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
CikCiak
& Tygrys

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 28-01-2009, 23:00
|
|
|
Rozrząd, tuleje tylnej belki (polskie dziury), uszczelka półosi no i zapobiegawczo zawór nagrzewnicy (teraz mi grzeje, że ho ho - co kiedyś miałam na 2 to teraz tak gorąco mam na 1 ) |
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
 |
|
|
|
 |
wąski
& Wąska

Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 03-02-2009, 09:49
|
|
|
Hmmm. Ponad pięć lat:
- rozrząd + pompa wody + uszczelka pod kapą zaworów
- alternator
- bendix w rozruszniku
- 2 razy łączniki stabilizatora
- oleje, filtry, płyny, świece, klocki... czysta eksploatacja
To tyle |
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG... |
|
|
|
 |
Kolin
NÓdziaŻ :D

Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 03-02-2009, 10:52
|
|
|
- Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
Damianos

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 269 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 03-02-2009, 19:41
|
|
|
a ja juz musialem laczniki wymienic
ale to przez te dziury ktore sie pojawily po tych mrozach wielkich. |
|
|
|
 |
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2009, 20:05
|
|
|
Kolin, to mi padła jedna żaróweczka od podświetlenia tab. rej. |
|
|
|
 |
bartolomeo
night rider

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-02-2009, 12:06
|
|
|
wysprzęglik, czujniki ABS, cylinderek, przednie hamulce, płyny, zapchany układ chłodzenia, gumy na wahaczach, rolka paska, rozrząd, silnik krokowy |
_________________ Mój zwierzak --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
robertpuma1910

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 21 Kwi 2007 Posty: 1088 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 04-02-2009, 17:04
|
|
|
Kolin napisał/a: | Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu |
A wymieniłeś już?
Też mi nie świeci ale jak puknę w to pokrętło to się zapala. |
_________________ Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
 |
|
|
|
 |
|