Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
26-12-2006, 00:32
Układ kierowniczy
Autor Wiadomość
SEBOL
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2005, 19:30   Układ kierowniczy

Podczas kręcenia kierownicą słuszę że gdzieś ociera mi plastik o plastik rozebrałm obudowę stacyjki i dalej ociera coś w środku w miejscu gdzie są przełącznik kieronkowskazów. Może ktoś wie co to może być (czasami tego ocierania nie słychać ale jak się pojawi to jest nie do zniesienia)
Ostatnio zmieniony przez Boogie 21-08-2006, 00:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2005, 20:29   

Też tak miałem pierwszej zimy!ale nie chciało mi się rozkręcać, stwierdziłem że zrobię to na wiosnę...ale...ale...po jakimś czasie znikło! -ot, tak po prostu!
potem jeszcze raz to tarcie się na krótko pojawiło przy bardzo dużych mrozach....ale teraz jest spoko!
Twój wybór czy będziesz "szukał" co ociera...ale moja rada: OLAĆ! 8)
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-12-2005, 21:24   

Ja miałem coś takiego jak wymieniałem przełącznik kierunków i wycieraczek. Okazało sie, że coś tam tarło bo sie wdarł piasek czy coś...troche smaru i po krzyku :)
 
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 19-12-2005, 15:43   Re: Układ kierowniczy

SEBOL napisał/a:
Podczas kręcenia kierownicą słuszę że gdzieś ociera mi plastik o plastik rozebrałm obudowę stacyjki i dalej ociera coś w środku w miejscu gdzie są przełącznik kieronkowskazów. Może ktoś wie co to może być (czasami tego ocierania nie słychać ale jak się pojawi to jest nie do zniesienia)


ja miałem (i wciąz czasami miewam) takie coś...

dajcie znać, jeżeli coś z tym zrobiliście, pls
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 19-12-2005, 15:52   

Ja to mam i pracuję nad tym, ostatnio rozebrałem kolumnę kierownicy :) . Co się okazało, że najprawdopodobniej za to zgrzytanie jest winny pierścień od przełączników (zebrały się na nim takie malutkie opiłki). Zastanawiam się teraz czy nie wymienić na nowy. Tylko czy to coś da :? , wymienić to razem z przełącznikami to za duży koszt. :( To już wolę głośniej muzy słuchać i wtedy nie słyszę tego zgrzytu. :wink:
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-12-2005, 16:33   

to jest to co ja miałem...rozmontujcie kolumnę kierownicy i wytrzyjcie ją z opiłków, piasku czy innych małych drobinek, które tam sie wkradły i po krzyku...na bank nie ma co kupować całych przełączników bo to jest w miare droga sprawa a i tak będziecie musieli wszystko rozmontować i wyczyścić
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo