Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
06-11-2007, 19:59
Ksenonowe światła w Pumie
Autor Wiadomość
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 05-06-2013, 12:32   

Ja był bym chętny na Xenony :)
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2013, 21:49   

ciekawe jaka barwe bierzecie :D
 
 
slawek535 
RBR+g27+TV51"


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 740
Skąd: koniaków
Wysłany: 07-06-2013, 22:06   

4300k
_________________
“Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
 
 
 
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2013, 23:42   

4300 K, oczywiście. :cool:
_________________
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-06-2013, 16:22   

nie inaczej :D chociaz ostatnio porównywałem barwę 4300 z 5000 i ta druga jest jaśniejsza chyba

[ Dodano: 08-06-2013, 16:24 ]
i w sumie ciekawi mnie jak wyglada puma na 4300 k zapoda ktos zdjęciem?
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 08-06-2013, 18:40   

4300 to najmniejsza? Czasami są też jeszcze 4200.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Puman 

Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Opole
Wysłany: 08-06-2013, 22:29   

Jak się dobrze poszuka to jest i 3000K z pomalowaną na żółtą bańką.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-06-2013, 15:58   

Jak wygląda podłączenie fabrycznej wtyczki żarówki do przetwornicy? Bo z tego co zauważyłem to ten przewodzik w lampie, który normalnie wtykamy w żarówkę oraz przewód zasilania przetwornicy są dosyć krótkie. Czy stosujecie jakieś przedłużki?

Ostatnio pojeździłem trochę innym autem w nocy i po prostu dostaje szału jak mam gdzieś Pumą jechać wieczorem, korci mnie na te ksenony, tym bardziej, że to już się tanie zrobiło :)
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-06-2013, 16:00   

dobry zestaw ksenonów do pumy mozna dostać za śmieszne pieniądze a efekt - nie do opisania :)
 
 
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-06-2013, 17:12   

Dukes napisał/a:
Czy stosujecie jakieś przedłużki?

Nie, wszystko masz w zestawie.
Jedyne, w co musisz się zaopatrzyć, to jakieś mocowanie do przetwornic.
Zasadniczo wystarczą opaski zaciskowe.
_________________
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 09-06-2013, 17:41   

To fajnie, że nie trzeba kombinować ;) Zobaczymy pomyślimy, może się skuszę :D
 
 
Puman 

Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Opole
Wysłany: 09-06-2013, 19:34   

Oprócz zakupu zestawu kseonów trzeba jeszcze drugie tyle od razu odłożyć na mandat+przegląd.
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 09-06-2013, 22:11   

Mandat?!
Z tego co się orientuję, to o ile jesteś w stanie usunąć szybko, od ręki, na miejscu tzw. usterkę , to nie powinni wystawić. Więc należy zaopatrzyć się raczej w zestaw narzędzi, aby szybko dały się zdemontować wraz z przetwornicami. Do tego latarkę z magnesem, na wypadek aby w nocy trzeba było to robić.
Mi na chwilę obecną demontaż zajmuje ok 10 minut.

Przegląd
Demontaż, na przegląd na zwykłych żarówkach. Z powrotem montujemy.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 09-06-2013, 22:28   

Magenta napisał/a:
kupiłam niedawno kolejny zestaw ksenonów na Allegro
A dlaczego kolejny? :P

Magenta napisał/a:
Nie, wszystko masz w zestawie.
Jedyne, w co musisz się zaopatrzyć, to jakieś mocowanie do przetwornic.
Ale dziurę w dekielkach trzeba zrobić na wyprowadzenie przewodów.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Magenta 
AKA Misia vel Nika


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009
Posty: 928
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-06-2013, 23:00   

sharky napisał/a:
A dlaczego kolejny? :P

Otóż, było to tak... :grin:
Jakoś w grudniu przestał mi świecić jeden ksenon.
Myślałam, że padł palnik, więc kupiłam dwie nowe sztuki.
Jednak prawe światło jak nie świeciło, tak nie świeciło.
Pomyślałam więc, że to jednak przetwornica.
Zbliżał się przegląd, dla świętego spokoju zamontowałam tymczasowo zwykłe żarówki i tak przejeździłam na nich pół roku.
Teraz kupiłam nowy zestaw palników z przetwornicami, po montażu światełka świeciły jak ta lala.
Jednak na drugi dzień prawe światełko znowu zgasło.
Okazało się, że i palnik był dobry, i przetwornica ok - to kable w reflektorze są w tak kiepskim stanie (w wielu miejscach bez izolacji + uszkodzona część wtyczki), że to one stanowiły problem.
Zaizolowaliśmy je porządnie w wielu miejscach, dodatkowo za pomocą opasek odsunęliśmy je w reflektorze jak najdalej do palnika, aby nie narażać ich na wysoką temperaturę.
I po ponad 1500 km wszystko jest ok. :)

Tak więc... Jak ktoś chce, to mogę oddać swoje stare przetwornice za symboliczne dwie dyszki. :mrgreen:


Magenta napisał/a:
Ale dziurę w dekielkach trzeba zrobić na wyprowadzenie przewodów.

Słuszna uwaga, o tym kompletnie zapomniałam (dziurki robiłam trzy lata temu).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo