Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 23:24
Niespodzianka - ale przykra
Autor Wiadomość
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-06-2006, 21:20   Niespodzianka - ale przykra

A dzis sobie ogladałem pumke tu i uwdzie i zobaczylem slady po szlifowaniu lakieru czyli byla malowana potem zagladam pod to pseldo nadkoe i dziwnie widoczna szpachla i tak idac tropem odkrylem ze moaj pumka ma robiony tylni blotnik za pomoca chyba szpachli. Magnes nie klamie i tylko do metali przyciaga. A najdziwniejsze jest to ze s;ady widoczne po szlifowaniu sa znacznie wyzej niz szpachla. Wyglada to tak jak by ktos kiedys jakis slupek przestawial bo nie caly blotnik jest szpachlowany. Sciagne w najbliszych dniach tapicerke i bede wiedzal co i jak bylo robione. A jak bedzie cos nie tak to poprostu zrobie wstawke blotnika. I teraz moje pytanie robil jzu ktos wstawke blotnika?? lub mial kladziona szpachle na auto jesli tak to nie podzieli sie czy po pewnym czasie mu cos wyszlo czy nie.
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 01-06-2006, 22:34   

A co ma wyjść. Jeżeli szpachtel jest dobrze położony i przede wszystkim dobrze wysuszony, a na niego nałożony jest odpowiednio podkład to nie ma szans żeby coś wychodziło. Ślady szlifowania o których mówisz są to najprawdopodobniej miejsca w których osiadł szpachtel.
Co do wstawki błotnika jeżeli nie będzie zrobiona nprawdę dobrze a miejsca spawów nie zostaną odpowiednio zabezpieczone z jednej i z drugiej strony, to starczy może do zimy a po niej zobaczysz piękne bombelki...
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 01-06-2006, 23:38   

Mr.Maya napisał/a:
lub mial kladziona szpachle na auto jesli tak to nie podzieli sie czy po pewnym czasie mu cos wyszlo czy nie.

Ja jak kupiłam pumke to było lustereczko po pewnym czasie wyszły tak zaje*** rysy, ze element był do poprawek i malowania ale była to wina tego,ze było partacko zrobione. Teraz już od dawna jest wszystko ok.
Jeżeli masz duzo kitu na błotniku lub cienka blache pod szpachla to mozesz liczyc się z tym,że za rok będzie pękac ci na nich szpachel.
Nie ma co też gdybac moze u ciebie wcale nie jest tak zle, zeby odrazu wymieniac blotnik :roll:
_________________
POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r

Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-06-2006, 09:52   

ja też znalazłem dziwne ślady na tyłku Pumki ale są prawie niewidoczne więc odpuszcze...przynajmniej narazie...ale fakt faktem że też coś było z jej tyłem :-/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo