Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-04-2016, 23:11
Hamownia & tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
shawn
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2005, 18:21   

Zapomniałem o KWAS MET :oops: , firmy które podałeś są OK. jeszcze słyszałem o TOMARACING.

Co do ELTECA to kolega tam robił wydech z końcówkami na dwie strony i był zadowolony.

Tak jak mówi PAssenger - sportowy/metalowy katalizator jest bardziej przepustowy , zwykle strumienice sobie daruj, szkoda kasy i czasu (miałem w poprzednich aucie i gorzej chodziło). Najlepiej robić wydech od kolektora 4-2-1 do końca (tłumik) , tylko niech Ci dobrą średnicę rur dadzą , zbyt duża i auto będzie gorzej jeździć , będzie zbyt rozprężony.
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2005, 07:16   

ja wlasnie teraz zmieniam koncowy tlumik i katalizator , oraz wymieniam cala rure od katalizatora.
wszystko w nierdzewce.
kupuje zabawki od mg motorsport - polecam zreszta.
tlumik 600zl
katalizator sportowy 600zl
lub puszka rezonansowa 250zl
no i koszty rury
zobaczymy jak sie bedzie jezdzilo i jak bedzie gadal
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 10-01-2005, 11:28   

a jak ze środkowym ? bedziesz mial czy tylko sportowy kat i sam końcowy ?
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2005, 11:32   

katalizator sportowy + tlumik koncowy
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 10-01-2005, 11:55   

cholera ja to zbieram na cały układ łącznie z kolektorem i już sam nie wiem co i jak ...
ilu ludzi tyle opini ... mi zależy na jak największym przyroście mocy, moge troche przeplacić ale chce byc zadowolony po wizycie na hamowni :mrgreen: ...
z tego co wiem to kwas met jak i el-tec wstawiają strumiennice nie taką uniwersalną jak w sklepach .. tylko sami ją dobierają do danego auta, pozniej srodkowy i koncowy i wydaje mi się ze jak dobrzz to wyliczą to wyjdzie tak samo jakbym wstawil sportowy kat + tlumik koncowy ... ( kolektor jak wspomnialem tez wymieniam jak sie uda zebrac tyle kasy )
aaaa może MG robią dobre uklady razem z kolektorami ?? ( dobre czyli podnoszące moc )
ciekawe ile taki caly uklad dobrz wyliczony moze mi dać ..
po 2 ktoś mi mówił ze jak robie dobry uklad wydechowy to bardzo dobrzz jest zrobic do niego dolotowy to wtedy 1 i 2 razem wzięte sporo daje ??
bo dzwieku stozka bo zbudowaniu wydechu to juz raczej nie uslysze ....
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2005, 12:25   

obecnie czekam na odpowiedz Mg co mysla o dolaczeniu strumienicy i co zrobic z srodkowym tlumikiem.
narazie kupuje katalizator i koncowy.
zobaczymy co powiedza.
co do kolektora to tez mi sie marzy , ale nie na chwile obecna , zreszta wykonanie kolektora mozna w kazdej chwili zrobic.
ja mam taki dylemat , ze jezeli nie chce drastycznych zmian w silniku zrobic , to mam zostawic obecna srednice rury , a jak mysle o bawieniu sie to trzeba powiekszyc wszystko , tylko nie wiadomo o ile , bo to zalezy od rozbudowy silnika i nie wiem co zrobic :-(
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-01-2005, 20:40   

dawno się tu nie udzielałem ale właśnie czkam na kolektor od TOMSONA i bacznie śledze ten tema. szacuje że na samym kolektorze 4-2-1 zyskam jakieś 8-10 km ale wszystko okaże się na hamowni jak już będe coć wiedział to dam znać.
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-01-2005, 07:04   

no prosze tak cicho siedzi , a taka ciekawa wiadomosc ma
ile Tomson sobie zazyczyl ??
domyslam sie , ze z nierdzewki ??
czekamy na fotki i wykresy
dluzszy od serii bedzie ??
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 11-01-2005, 09:29   

jaka cicha myszka ... hehe :mrgreen:
ja od 2 tygodni negocuje ceny dla nas w różnych miejscach w kwas met i el-tec mam już gotowe oferty z dobrymi cenami które niedługo przedstawię... ( cena całego układu którą uzyskałem to około 2500zł chyba niezle )
teraz z tomsonem ustalam ceny...

lukas robisz caly uklad czy sam kolektor czy wstawiają ci sport kata czy coś innego ? i jaka cena ? powodzenia na hamowni 3mam kciuki :mrgreen:
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
Ostatnio zmieniony przez czarny 11-01-2005, 14:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-01-2005, 10:57   

Mg - wstepnie napisala mi 2300 , ale oczywiscie trzeba by konkretnie z nimi pogadac.
czarny - do mojego zestawiku katalizator , tlumiki koncowy dojdzie jeszcze srodkowy tlumik .
czekam na cene , a co do strumienicy to tez czekam na odpowiedz
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 11-01-2005, 14:29   

czekaj czyli że MG zaproponowali Ci za 2300 kolektor, sport.kat, środek, końcowy ?
jak tak to też ładnie negocjuesz :mrgreen: hehe
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Lukas 


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004
Posty: 198
Skąd: Pruszków
  Wysłany: 11-01-2005, 22:00   

Tomson zażyczył sobie 1200zł - 1300 zł za sam kolektor, ostateczny koszt będzie wiadomy po robocie. Narazie wpłaciłem zaliczke i czekam do 27 bo wtdy wjade na garaż.
Z powodu innych nieprzewidzianych wydatków (pompa wspomagania) nie skończe całego układu wydechowego odrazu. Oczywiście kolektor będzie z kwasuwki i postaram się zrobić kilka fotek przed końcowym montarzem który ma trwać 3 dni.
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-01-2005, 07:07   

2300 rzucili sume za sam kolektor
ale chyba pojade sobie do wawy jak uzbieram na niego
roznica nie do przebicia
pytanie czy sa jakies roznice
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 12-01-2005, 11:19   

:shock: :shock: :shock:
hahahahaha niezle ...... nie ma żadnych różnic, wszystko kwestia dobrze dobranej średnicy, wyliczeń i dobrego spawacza.
chyba poszaleli ....

lukas
1200 to w miare normalna cena ( 300zł od cylindra )
czekam do 27tego żeby zobaczyć co z tego wyszło
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 12-01-2005, 14:09   

Jak ja się dowiadywałem to też takie ceny słyszałem 300-350 pln od cylindra. Pytałem w Kwas-Met, Świątek, Promotor... Moja Pumka poczeka na kolektorek i sportowy kat. do jesieni... Wcześniej mamy inne wydatki :mrgreen: Nie tylko związane z Pumką :wink:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo