Przesunięty przez: Gaydek 25-04-2016, 23:11 |
Hamownia & tuning mechaniczny |
Autor |
Wiadomość |
shawn [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2005, 18:21
|
|
|
Zapomniałem o KWAS MET , firmy które podałeś są OK. jeszcze słyszałem o TOMARACING.
Co do ELTECA to kolega tam robił wydech z końcówkami na dwie strony i był zadowolony.
Tak jak mówi PAssenger - sportowy/metalowy katalizator jest bardziej przepustowy , zwykle strumienice sobie daruj, szkoda kasy i czasu (miałem w poprzednich aucie i gorzej chodziło). Najlepiej robić wydech od kolektora 4-2-1 do końca (tłumik) , tylko niech Ci dobrą średnicę rur dadzą , zbyt duża i auto będzie gorzej jeździć , będzie zbyt rozprężony. |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-01-2005, 07:16
|
|
|
ja wlasnie teraz zmieniam koncowy tlumik i katalizator , oraz wymieniam cala rure od katalizatora.
wszystko w nierdzewce.
kupuje zabawki od mg motorsport - polecam zreszta.
tlumik 600zl
katalizator sportowy 600zl
lub puszka rezonansowa 250zl
no i koszty rury
zobaczymy jak sie bedzie jezdzilo i jak bedzie gadal |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 10-01-2005, 11:28
|
|
|
a jak ze środkowym ? bedziesz mial czy tylko sportowy kat i sam końcowy ? |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-01-2005, 11:32
|
|
|
katalizator sportowy + tlumik koncowy |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 10-01-2005, 11:55
|
|
|
cholera ja to zbieram na cały układ łącznie z kolektorem i już sam nie wiem co i jak ...
ilu ludzi tyle opini ... mi zależy na jak największym przyroście mocy, moge troche przeplacić ale chce byc zadowolony po wizycie na hamowni ...
z tego co wiem to kwas met jak i el-tec wstawiają strumiennice nie taką uniwersalną jak w sklepach .. tylko sami ją dobierają do danego auta, pozniej srodkowy i koncowy i wydaje mi się ze jak dobrzz to wyliczą to wyjdzie tak samo jakbym wstawil sportowy kat + tlumik koncowy ... ( kolektor jak wspomnialem tez wymieniam jak sie uda zebrac tyle kasy )
aaaa może MG robią dobre uklady razem z kolektorami ?? ( dobre czyli podnoszące moc )
ciekawe ile taki caly uklad dobrz wyliczony moze mi dać ..
po 2 ktoś mi mówił ze jak robie dobry uklad wydechowy to bardzo dobrzz jest zrobic do niego dolotowy to wtedy 1 i 2 razem wzięte sporo daje ??
bo dzwieku stozka bo zbudowaniu wydechu to juz raczej nie uslysze .... |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-01-2005, 12:25
|
|
|
obecnie czekam na odpowiedz Mg co mysla o dolaczeniu strumienicy i co zrobic z srodkowym tlumikiem.
narazie kupuje katalizator i koncowy.
zobaczymy co powiedza.
co do kolektora to tez mi sie marzy , ale nie na chwile obecna , zreszta wykonanie kolektora mozna w kazdej chwili zrobic.
ja mam taki dylemat , ze jezeli nie chce drastycznych zmian w silniku zrobic , to mam zostawic obecna srednice rury , a jak mysle o bawieniu sie to trzeba powiekszyc wszystko , tylko nie wiadomo o ile , bo to zalezy od rozbudowy silnika i nie wiem co zrobic |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-01-2005, 20:40
|
|
|
dawno się tu nie udzielałem ale właśnie czkam na kolektor od TOMSONA i bacznie śledze ten tema. szacuje że na samym kolektorze 4-2-1 zyskam jakieś 8-10 km ale wszystko okaże się na hamowni jak już będe coć wiedział to dam znać. |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-01-2005, 07:04
|
|
|
no prosze tak cicho siedzi , a taka ciekawa wiadomosc ma
ile Tomson sobie zazyczyl ??
domyslam sie , ze z nierdzewki ??
czekamy na fotki i wykresy
dluzszy od serii bedzie ?? |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 11-01-2005, 09:29
|
|
|
jaka cicha myszka ... hehe
ja od 2 tygodni negocuje ceny dla nas w różnych miejscach w kwas met i el-tec mam już gotowe oferty z dobrymi cenami które niedługo przedstawię... ( cena całego układu którą uzyskałem to około 2500zł chyba niezle )
teraz z tomsonem ustalam ceny...
lukas robisz caly uklad czy sam kolektor czy wstawiają ci sport kata czy coś innego ? i jaka cena ? powodzenia na hamowni 3mam kciuki |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
Ostatnio zmieniony przez czarny 11-01-2005, 14:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-01-2005, 10:57
|
|
|
Mg - wstepnie napisala mi 2300 , ale oczywiscie trzeba by konkretnie z nimi pogadac.
czarny - do mojego zestawiku katalizator , tlumiki koncowy dojdzie jeszcze srodkowy tlumik .
czekam na cene , a co do strumienicy to tez czekam na odpowiedz |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 11-01-2005, 14:29
|
|
|
czekaj czyli że MG zaproponowali Ci za 2300 kolektor, sport.kat, środek, końcowy ?
jak tak to też ładnie negocjuesz hehe |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-01-2005, 22:00
|
|
|
Tomson zażyczył sobie 1200zł - 1300 zł za sam kolektor, ostateczny koszt będzie wiadomy po robocie. Narazie wpłaciłem zaliczke i czekam do 27 bo wtdy wjade na garaż.
Z powodu innych nieprzewidzianych wydatków (pompa wspomagania) nie skończe całego układu wydechowego odrazu. Oczywiście kolektor będzie z kwasuwki i postaram się zrobić kilka fotek przed końcowym montarzem który ma trwać 3 dni. |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-01-2005, 07:07
|
|
|
2300 rzucili sume za sam kolektor
ale chyba pojade sobie do wawy jak uzbieram na niego
roznica nie do przebicia
pytanie czy sa jakies roznice |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 12-01-2005, 11:19
|
|
|
hahahahaha niezle ...... nie ma żadnych różnic, wszystko kwestia dobrze dobranej średnicy, wyliczeń i dobrego spawacza.
chyba poszaleli ....
lukas
1200 to w miare normalna cena ( 300zł od cylindra )
czekam do 27tego żeby zobaczyć co z tego wyszło |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 12-01-2005, 14:09
|
|
|
Jak ja się dowiadywałem to też takie ceny słyszałem 300-350 pln od cylindra. Pytałem w Kwas-Met, Świątek, Promotor... Moja Pumka poczeka na kolektorek i sportowy kat. do jesieni... Wcześniej mamy inne wydatki Nie tylko związane z Pumką |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
|