Przesunięty przez: Gaydek 14-05-2007, 20:48 |
Oswietlenie kokpitu |
Autor |
Wiadomość |
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 14-05-2007, 20:41 Oswietlenie kokpitu
|
|
|
Gdzie szukac przyczyny zniknięcia oswietlenia na desce rozdzielczej oraz na przyciskach od podgrzewania szyb, nawiewu i radia ??? Bezpieczniki sprawdziłem i odziwo wszystkie są dobre, prosze o pomoc !
[ Dodano: 15-05-2007, 15:48 ]
czy ktoś pomoże ??? co z tym fantem zrobić , czyżby to były żaróweczki?
[ Dodano: 16-05-2007, 16:38 ]
hallo czy ktoś miał taką przypadlość ??? dodam jeszcze ze po włączeniu swiateł mijania wajcha ta którą przełącza się migacze i łącza światła strasznie sie nagrzewa i jest wręcz gorąca, czy to normalne ? |
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
|
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-05-2007, 20:51
|
|
|
Jak cos jest tak gorace bo sie nagrzewa to nie jest normalne !!!
Moze czeka cie wymiana kombajna |
|
|
|
|
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-05-2007, 21:07
|
|
|
Dodam również że nie palą się swiatła postojowe z przodu i z tyłu !! |
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
|
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-05-2007, 22:19
|
|
|
mnie to kiedys kosztowalo 450zl nowy orginalny kombajn
popsul sie w nim wlacznik swiatel
nie do naprawy bo wszystko jest zgrzewane
mowie o poznaniu |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 18-05-2007, 18:11
|
|
|
W mojej Pumie po najechaniu na "tarkę" (poprzeczne nierówności) przy prędkości około 100 km/h (w terenie niezabudowanym) wyłączyło się oświetlenie tablicy rozdzielczej, lewe światła pozycyjne (przód, tył) i regulacja reflektorów. Wystarczyło wymienić bezpiecznik (instrukcja obsługi, str. 92-93) - teraz wszystko działa, ale u ciebie bezpiecznik został już wykluczony... . |
|
|
|
|
helpix
& Ines
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 306 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 18-05-2007, 21:22
|
|
|
pewnie siadły przełączniki zespolone przy kierownicy, częsta usterka fordów.
Na Allegro jest tego zatrzęsienie, jak myślicie dlaczego |
|
|
|
|
ReDmAn
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2006 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2007, 10:14
|
|
|
Mam pytanie czy w swoich Pumkach macie podświetloną regulację mocy oraz kierunku nawiewu, regulację ciepłego/zimnego powietrza?? |
_________________ Mam swoją kicię!!! |
|
|
|
|
morgan
Pioneer Car System
Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 651 Skąd: Czy to ważne :-)
|
Wysłany: 22-06-2007, 10:17
|
|
|
No jasne że jest.jeśli nie masz to żaróweczki będą do wymiany |
|
|
|
|
ReDmAn
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2006 Posty: 45 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2007, 10:32
|
|
|
A ja od początku się męczę po nocach
no to się dziś pobawię
Dzięki |
_________________ Mam swoją kicię!!! |
|
|
|
|
Hyper [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2010, 12:29
|
|
|
Przepraszam za odgrzebywanie starego kotleta, ale nie chciałem specjalnie na jedno pytanie zakładać nowego wątku, a przeszukałem pod różnymi hasłami forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi. W instrukcji obsługi też na ten temat nic nie było.
Krótko: jak wymienić te żarówki od pokręteł podgrzewania, nawiewu itp., o które pytał ReDmAn? |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-12-2010, 14:10
|
|
|
Hyper napisał/a: | jak wymienić te żarówki od pokręteł podgrzewania, nawiewu itp. |
trzeba niestety wyjąć radyjko. pod spodem twoim oczom ukażą się dwa wkręty. odkręcasz je, wyjmujesz cały panel i powoli dokopujesz się do żaróweczek |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
Hyper [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2010, 16:13
|
|
|
Namęczyłem się jak cholera z wyjęciem radia i niestety nie dałem rady. Sprawdziłem tylko bezpieczniki (panel przedni) w skrzynce centralnej, pod tablicą rozdzielczą. Natomiast jak dostać się do tylnej skrzynki centralnej z bezpiecznikami? Wystarczy odkręcić te dwie śruby, które się tam znajdują i powinno zejść? Tak pytam, bo wg instrukcji powinien tam być bezpiecznik odpowiedzialny za grzanie przedniej szyby.
Co do radia to znalazłem na forum przyklejony temat, że trzeba użyć specjalnych łapek lub gwoździ/śrubokrętów - spróbuję za dnia ponownie, bo teraz już się ciemno zrobiło. |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-12-2010, 10:17
|
|
|
Hyper napisał/a: | Wystarczy odkręcić te dwie śruby, które się tam znajdują i powinno zejść | tak
co do radia to ja wyjmuję dwoma cienkimi śrubokrętami. no i nikt nie mówił że będzie łatwo trzeba to zrobić zdecydowanie. po prostu te zapadki metalowe dobrze trzymają |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
Hyper [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2010, 14:09
|
|
|
Dzwoniłem do ASO wczoraj i facet powiedział, że jeżeli dobrze sprawdził (bo jeszcze nie widział żadnej Pumy w swoim warsztacie), to żarówka do tego panelu z pokrętłami kosztuje 9 PLN/szt. - drogo trochę, ale ile ich tam trzeba, 2? 3? Koszt wysyłki z Allegro będzie większy, niż same żarówki. Na stacji benzynowej też raczej takich mieć nie będą. No nic, w wolnej chwili najpierw pobawię się w demontaż radia, poczekam tylko na paczkę, bo zamówiłem te specjalne łapki do wyciągania radia (http://allegro.pl/klucze-haki-wyjmaki-blaupunkt-philips-opel-ford-i1368202610.html - potem zobaczyłem, że można było jeszcze taniej kupić) i powinno pójść jak z płatka. |
|
|
|
|
samwsz
&Iza
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 120 Skąd: Skierniewice
|
|
|
|
|
|