Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obieg wewnętrzny
Autor Wiadomość
padre09
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 23:23   

Witam, podepnę się pod temat:) możliwe zęby nie było wcale przełanczania obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny? u mnie nie ma żadnego przełacznika...


pozdro
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-11-2008, 03:34   

Przycisk jest pod pokrętłem zmiany temperatury i drugim pokrętłem kierującym powietrze, bądź to na pasażera, bądź to na szyby. wszystko znajduje się pod panelem radia na desce rozdzielczej :)
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 22:02   

padre09 napisał/a:
możliwe zęby nie było wcale przełanczania obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny?
raczej nie możliwe ;)

Nie masz tu guzika???
:cool:

_________________

 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 24-11-2008, 22:11   

Pusia napisał/a:
raczej nie możliwe ;)

Możliwe, jeżeli nie ma klimatyzacji to nie ma obiegu wewnętrznego.
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 22:21   

Gaydek, nie ściemniaj, haha, powaznie ?
:shock:
_________________

 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 24-11-2008, 22:28   

 
 
padre09
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 22:44   

dokładnie jak na fotce wyzej:) czyli standardowo jest zewnetrzny tak? W takim razie trzeba w korku stac troszke dalej...Dzieki

pozdro
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2008, 08:14   

:shock: Jestem w szoku. Myślałem, że w każdej Pumie był wewnętrzny obieg powietrza.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 19:11   

No niestety, nie każda Puma miała takie opcje.
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 06-10-2009, 23:05   

Ktoś wymyślił co z tym obiegiem wewnętrznym? Po włączeniu przycisku nie słychać zamykania się klapki, co teraz?
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
outhot 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 07-10-2009, 19:24   

u mnie to samo sharky, nie widac roznicy przy zamknietym a otwartym obiegiem, wie ktos jak sie za to zabrac i jak rozkrecic uklad zeby sie dobrac do silniczka ?
 
 
sir_koks 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 378
Skąd: Będzin
Wysłany: 20-11-2009, 10:44   

outhot napisał/a:
jak rozkrecic uklad zeby sie dobrac do silniczka ?

też chciałbym sie dowiedzieć jak dostać sie do tego silniczka. Już od jakiegoś czasu szukam info na forum na ten temat ale nie moge niczego sie doszukać. Ja od jakiegoś czasu mam problem z działaniem silniczka od obiegu wewnętrznego. Po włożeniu kluczyków do stacyjki i przekręceniu ich słychać głośne pukanie/strzelanie od strony schowka. Zakładam że jest to ten silniczek, ponieważ jak włącze przycisk od obiegu zamkniętego to tak jakby obieg sie zamykał i przestaje pukać/strzelać. Jak wyłącze przycisk to tak jakby otwierał obieg i puka/strzela około 10 sek. Potem przestaje. Jest to dość uciążliwe bo za każdym razem jak odpalam samochód tak sie dzieje. Próbuje otworzyć obieg i najpierw jakby coś sie przesuwało a potem to pukanie, jakby sie coś tam zacięło. Zaczęło tak sie dziać od jak jechałem kiedyś za ciężarówką i zaczęło mi śmierdzieć spalinami w samochodzie, więc włączyłem obieg, po chwili chciałem go wyłączyć i sie zaciął. Tzn tak jak wyżej po jakimś czasie przestał pukać. Zdarzyło sie tak jaeszcze kilka razy i teraz działa tak za każdym razem po włozeniu kluczyków. Początkowo zostawiałem obieg wewnętrzny włączony po wyjęciu i włozeniu kluczyków było ok. A od jakiegoś czasu za każdym razem musze włączać obieg ponieważ sam zaczął sie wyłączać. Po kilku stuknięciach jest ok ale jest to denerwujące i chciałbym coś z tym zrobić.
Może ktoś z forum juz go rozbierał i wie jak tam sie dostać?
Bezpieczniki mam dobre bo sprawdzałem ale nie wiem jak sie do niego dobrać.
 
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 28-03-2010, 03:06   

Dzisiaj obieg wewnętrzny znowu zaczął u mnie działać. Popukałem ostatnio w plastiki w okolicach schowka, często włączałem i wyłączałem przycisk od obiegu, również jak jechałem autem na drobnych nierównościach aż w końcu obieg wewnętrzny sam się odblokował i znowu działa. :) Faktem jest, że często niedziałający obieg wewnętrzny jest jednym z fabrycznych niedociągnięć w Pumach jak np. spadająca półka, a powodem jego zacinania jest chyba rzadkie używanie.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-03-2010, 11:04   

sharky, mialem to samo. obieg wewnetrzny nie dziala u mnie od dluzszego czasu. jakies 3 tygodnie temu nagle wlaczam a on dziala. bardzo mnie to ucieszylo. niestety 3 dni temu znowu umarl
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 08-01-2013, 21:55   

Gdzie się podział ten post nowego użytkownika forum jak naprawić obieg wewnętrzny? Jeszcze dzisiaj tu był... Dobrze, że zdążyłem przeczytać i jutro zabiorę się za to. Może uda się naprawić. :)

[ Dodano: 08-01-2013, 22:27 ]
benne, prawdopodobnie post został usunięty przez Administratorów za niedostosowanie się do regulaminu. Luknij sobie tu: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=6115 Przywitaj się w odpowiednim dziale i będzie git. Post Administracja chyba przywróci. :P
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo