Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Pumy 1.7 Suszec
Autor Wiadomość
Mac 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 07 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 08-09-2010, 09:41   Zakup Pumy 1.7 Suszec

Witam wszystkich posiadaczy Pumy i wszystkich pozostałych klubowiczów!

Bardzo się cieszę, że dołączę do grona posiadaczy tego sympatycznego autka.

Jednak nie znam się zbyt na samochodach i mam prośbę o komentarz do auta, który planuję kupic:

http://otomoto.pl/ford-pu...-C13982812.html

czy może ktoś kupował auto w Suszcu i np zna ten komis? Wygląda na zadbany, poprzedni własciciel zbierał faktury jak coś naprawiał, co swiadczy o tym, że dbał o auto (tak mi się wydaje). Szyby są z jednego rocznika, nie widać rdzy (wierzę, że garażowany więc). poprzedni własciciel kupił auto w 2000r. Sprawdziłam nr VIN i wszystko ok..

Mam jedną tylko obawę - sprzedawca "zagaduje" strasznie, więc nie odpowiada na pytania. I wydaje mi się, że to auto ma w dowodzie rejestracyjnym wpisane w polu "I" rok 1997..Jeśli tak fatycznie jest, o czym to może świadczyć? Datę pierwszej rejestracji ma 1998, szyby też 8, nr vin tez mowi, ze auto jest z 1998.
I jeszcze jedna rzecz - ta część gdzie jest skrzynia biegów "lata". jest tak średnio przymocowana, jakby się na filcu tylko trzymała.. i to jest dziwne :) nie wiem, jak sytuacja wygląda w innych pumach, czy ma prawo ta środkowa część nie być solidnie przymocowana do podłogi?

Dziś tam jeszcze raz jadę i chcę wszystko na spokojnie sprawdzić.

Z góry dziękuję za porady
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 08-09-2010, 10:51   

Nie podoba mi się przód i poducha pasażera. Sprawdzałaś, czy w kierownicy jest poduszka powietrzna?

PS. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=5222
 
 
Angelika
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2010, 11:24