Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Planuje kupic pumke 1.7
Autor Wiadomość
xalax
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2010, 21:13   Planuje kupic pumke 1.7

Witam wszystkich posiadaczy PUMEK ;)

Mam do was pytanie. Planuje kupic pumke 1.7. Jakbyscie mogli udzielic porad na co patrzec podczas ogladania auta i jazdy probnej. I oczywiscie takie pytanko mam czy jakbyscie mieli kupic jeszcze raz auto to byla by to puma ? Zalaczam link do pumy ktora mnie interesuje hmm wsumie to sa 2 takie.

http://otomoto.pl/ford-puma-C9857741.html

oraz

http://otomoto.pl/ford-pu...-C14697310.html
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2010, 21:29   

Odnośnie porad przeczytaj drugiego posta w tym topicu http://www.klubpumy.pl/viewtopic.php?p=12101#12101


Jeśli chodzi o Pumy z linków które podałeś...

1. Wygląda na zadbaną, ale w rzeczywistości może być tylko odpicowana. Umyty silnik może oznaczać jakieś wycieki. Poza tym brak obudowy na kolumnach. Czerwona obudowa zegarów i lewarek wygladają okropnie. Brak podgrzewanej przedniej szyby i parująca lampa. I nie oryginalna kierownica - Puma miała boki kierownicy obszyte perforowaną skórą.

2. Od razu bym ją sobie darował ze względu hak holowniczy. Puma to nie wół roboczy. Potwierdzeniem tego jest wpis producenta w książce obsługi: ten model nie został przystosowany do ciągnięcia przyczepy.


Polecam również lekturę działu:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=26394#26394
http://klubpumy.pl/viewforum.php?f=85
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
xalax
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2010, 23:24   

Drugą ide ogladac w poniedzialek przejade sie itp zobacze co i jak, po zawieszeniu pewnie bedzie cos widac ze robila za ciagnik. Przy pierwszej wydaje mi sie ze to odblysk lamp robi to cos podobnego do parowania. Fakt kierownica inna 2 puma ma na gorze i na dole obszyta kierownice oraz te czerwone zegary nie za fajne i lewarek. Przy drugiej rowniez mi sie nie podoba kolor, najlepiej puma to albo czarna albo srebna albo niebieska.


Dzieki za podpowiedz i czekam na wiecej, im wiecej wypowiedzi tym mozna skonkretyzowac wiecej, taka o burza mozgow. ;p
 
 
Maciek 
A6 4.2 QUATTRO


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 492
Skąd: Lublin/Łęczna
Wysłany: 25-09-2010, 17:22   

jedynka ma do tego krzywo chłodnice zamontowaną. dwójka miała zmieniany zderzak przedni bądź są urwane zaczepy i przyczepione krzywo przez jakiegoś magika, sprawdź czy to tylko zderzak czy była uderzona bardziej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo