Problem z ładowaniem ? |
Autor |
Wiadomość |
Szpitalniak
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 331 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-01-2011, 09:17 Problem z ładowaniem ?
|
|
|
Witajcie. Mam pytanko. Może banalne, może nie. Nie znalazłem żadnego podobnego tematu.
Jadąc do Bydgoszczy na wigilię z Torunia Pumka przez pierwsze 20 km jechała normalnie. Po tym czasie zapaliła się lampka 'akumulator'. Paliła się jakieś 4-5 minut, po czym zapaliły się dosłownie wszystkie i samochód zaczął się dusić i zgasł. Macie jakieś sugestie ?? Dzięki |
_________________ http://vader.joemonster.o...fa5bba7haha.gif |
|
|
|
|
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 07-01-2011, 09:21
|
|
|
Moim zdaniem to alternator nie ładował a na samym akumulatorze daleko się nie pojedzie... do czasu jak akumulator podaje odpowiedni prąd to samochód jedzie ale po jakimś czasie jest za mały i gaśnie z braku iskry na świecach. |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 07-01-2011, 09:29 Re: Problem z ładowaniem ?
|
|
|
Szpitalniak napisał/a: | Witajcie. Mam pytanko. Może banalne, może nie. Nie znalazłem żadnego podobnego tematu.
Jadąc do Bydgoszczy na wigilię z Torunia Pumka przez pierwsze 20 km jechała normalnie. Po tym czasie zapaliła się lampka 'akumulator'. Paliła się jakieś 4-5 minut, po czym zapaliły się dosłownie wszystkie i samochód zaczął się dusić i zgasł. Macie jakieś sugestie ?? Dzięki |
100% brak ładowania aku! Zacznij od sprawdzenia paska wielorowkowego, potem połączenie przewodów alternator-aku, itd |
|
|
|
|
Szpitalniak
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 331 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
marcinsonax
NOS=N2O
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 147 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 07-01-2011, 10:22
|
|
|
Pasek napędza ci alternator...chyba wiesz jak wygląda alternator . Jak jest ok to posprawdzaj połączenia na alternatorze ( plusowy, masa) |
_________________ Wesela, bankiety oraz inne imprezy okolicznościowe. Dojedziemy w każde miejsce w Polsce. Zapraszam na www.zespolsonax.pl
|
|
|
|
|
Szpitalniak
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 331 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-01-2011, 11:28
|
|
|
Witajcie ponownie w temacie. Wymieniłem aku i sprawdziłem ładowanie. Jest idealne. Jednak kontrolka 'aku' nadal się pali. Cholera co o tym myślicie ?? Co to może być ?? Facet nówił, że to coś z elektroniką. Tylko, że elektroniki jest mnóstwo i skąd mam wiedzieć co to ?? |
_________________ http://vader.joemonster.o...fa5bba7haha.gif |
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 14-01-2011, 12:22
|
|
|
Szpitalniak, mi paliła się kontrolka aku jak poruszałem teki gruby przewód na alternatorze. wyczyściłem miejsce styku przewodu i alternatora skręciłem i przez dwa dni był spokój, potem znowu się zapaliła. Dokręciłem ją jeszcze mocniej - do oporu i od tego czasu jest ok. |
_________________ obecnie Megane II diesel(ble) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|