Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
10-07-2011, 23:42
pumka do oceny
Autor Wiadomość
dzikolak
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2011, 12:05   pumka do oceny

Na początku chciałem powiedzieć ze z góry dziękuje za każdą pomoc bo w temacie samochodów jestem zielony (sam raczej jeśli tylko jest pogoda poruszam się na 2 kolach)