Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 22:04
Magnetyzery
Autor Wiadomość
D Z I Q S
[Usunięty]

  Wysłany: 09-06-2005, 13:22   Magnetyzery

http://pp.allegro.pl/show_item.php?item=53443031

WITAM !Mam pytanie-ma ktoś coś tagiego u siebie??czy to prawda co o nich wypisują jakie są "rewelacyjne"?myślałem nad założeniem magnetyzera gdyż kolega ma coś takiego w golfie III 2.0 turbo PB i wypowiadał sie że rzeczywiście lepiej mu chodzi a i na spalaniu jest mała różnica..!

pozdro
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 09-06-2005, 14:29   

mądrzy ludzie mówią: absolutna bzdura... fizycznie to nie ma żadnego sensu... ale wciąż masę ludków to kupuje :shock:
 
 
 
D Z I Q S
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2005, 14:54   

foo napisał/a:
mądrzy ludzie mówią: absolutna bzdura... fizycznie to nie ma żadnego sensu... ale wciąż masę ludków to kupuje :shock:


fizycznie może i nie ale na psychike autka może czasem wpłynąć i bardziej sie stara pod względem osiągów i oszczędności... :mrgreen: :lol:
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-06-2005, 14:58   

Mam zamontowane, może delkiatna różnica jest. Rozmawiałem kiedyś z gościem z Hondy i mówił żeby się nie spodziewać zaskakujących efektów, ale odrobinę daje. Usłyszałem też, że pasek uziemiający auto powoduje lekkie zmniejszenie spalania, gdyż zmniejsza to napięcie elektrostatyczne, które wytwarza się podczas jazdy co powoduje zmniejszenie oporów toczenia (ponoć prawa fizyki).
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 09-06-2005, 16:22   

Lepiej się za te 50 pln napić... będzie lepszy efekt dla psychiki i auto mniej spali bo będzie w garażu :lol:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 09-06-2005, 18:57   

Słyszałem różne opinie o magnetyzerach. Najlepsze o Dynamic Fuel od Maksora..., ale to już podobno nie magnetyzery a modyfikatory paliwa 8) .
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 09-06-2005, 19:42   

Gaydek napisał/a:
Najlepsze o Dynamic Fuel od Maksora


To są jedyne magnetyzery z potwierdzonym przyrostem mocy na hamowni... jeśli już montować magnetyzer to DF.

http://www.maksor.pl/news/2005_02_24_wrc_01.jpg
http://www.maksor.pl/news/2005_02_24_wrc_02.jpg

Pozostaje jeszcze sprawa wiarygodności tych testów... W GT wyszło, że DF działa, ale czytałem, że GT jest sponsorowane przez Maksor-a :oops: Więc dziwne, żeby DF-y tam nie działały.
Wielu fachowców wypowiada się, że magnetyzery działają odczuwalnie tylko w jednej kwestii - zmniejszają emisję CO i CO2, więc jeśli ktoś ma wywalony katalizator to mogą mu pomóc w przejściu badań technicznych :wink:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 09-06-2005, 23:16   

ogladalem kiedys taki program w ktorym testowali magnetyzer ... testowali go na Puncie z zamontowanym filtrem sportowym Proton ... spalanie obnizylo sie z 5,5/100km do 4,7/100km,znacznie poprawila sie elastycznosc silnika oraz kultura pracy... nie jestem pewien ale chyba jego nazwa brzmiala Dynamic Fuel Maksor czy cos w tym stylu... łasia. 8)
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
D Z I Q S
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2005, 10:54   

to juz sam niewiem...!faktycznie te 50 pare polskich złociszy wlałem w siebie wczoraj z czego wątroba niejest dziś zadowolona :? ,ale nad kwestią magnetyzerów sie jeszcze zastanowie!poszukam czegoś na uczelni bo wiem że przeprwadzali na PK jakieś badania z tym związane..!jak dowiem sie czegoś konkretnego to napisze
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-06-2005, 10:56   

Na PP też prowadzili badania :)
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-06-2005, 23:36   

Tak jak pisałem wcześniej wart uwagi jest chyba tylko Dynamic Fuel. Magnetyzery opaskowe - czyli te zakładane jak klamra na przewód paliwowy właściwie wychodzą już z użycia i coraz częściej są uznawane za "magię"... W przypadku DF-a można liczyć na zmniejszenie spalania i zmniejszenie emisji CO2... Przyrosty mocy są tak minimalne, że raczej nie zauważalne poza hamownią...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
daro85 
Fanatyk Forda Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 07-05-2011, 20:12   maksor reference.

moje pytanie co sadzicie o modyfikatorze maksor reference? warto dawać 990 zł? zapraszam do dyskusji
pozdro :mrgreen:
_________________
Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2011, 21:56   

nie warto :)
żaden magnetyzer nie podniesie mocy :) - to wszystko pic na fotomontaż :)
 
 
daro85 
Fanatyk Forda Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 08-05-2011, 12:56   

właśnie dlatego załozyłem nowy temat bo wszystkie posty były dość stare. kilka lat temu był dostepny tylko dynamic fuel, teraz kosztuje on około 300 zł. natomiast model reference jest 4 razy mocniejszy.
śmieszą mnie opinie ludzi którzy wogóle nie mieli doczynienia z magnetyzerami a wypowiadają się w tym temacie. w poprzednim aucie miałem magnetyzer neodymowy (nakładkowy) różnica w mocy była minimalna aczkolwiek silnik lepiej wkręcał sie na obroty i był bardzo elastyczny. można było zejść na 5 biegu do 20km/h i auto dalej jechało bez szarpnięć i można było przyspieszać. róznica jest taka że maksor reference jest około 20 razy mocniejszy od magnesów neodymowych więc myśle że efekty będą widoczne gołym okiem a nie tylko na hamowni. czytałem opinie gości którzy założyli sobie i wszyscy sobie chwala i nikt nie chce tego oddawać, bo do 60 dni mozna zwrócić ten bajer jeśli efekty nie beda zadowalające.
ja chyba się zdecyduje i wyprubuje ten bajer w pumie i oczywiście zdam relacje na forum :mrgreen: pozdro
_________________
Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2011, 15:44   

No to czekamy na efekty, tylko nie zapomnij o nas :568:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo