Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
o maj gad...
Autor Wiadomość
Miśka27 

Dołączyła: 04 Maj 2011
Posty: 238
Skąd: kosmos
Wysłany: 14-12-2013, 23:03   o maj gad...

http://kontakt24.tvn24.pl...ml?categoryId=0
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 15-12-2013, 08:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2013, 23:52   

Kolejny raz słyszę o wypadku Pumy, w którym ktoś został ranny ... ale o ofiarach śmiertelnych w Pumie to jeszcze chyba nie słyszałem :roll: Bezpieczne auto :?:
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6399
Skąd: Brodnica
Wysłany: 15-12-2013, 08:33   

Zahariash, Puma to twardy zawodnik, ale aż tak dobrze to nie jest, http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1602
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 15-12-2013, 10:12   

Oj ostro kobita przywaliła. :sad:
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
EddY 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-12-2013, 21:08   

Ja się zastanawiam ile ona musiała jechać, bo szkody to wyglądają jak by 110-130 jechała :) Rozumiem samemu sobie szaleć ale z dzieckiem, grrr...
 
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 16-12-2013, 11:58   

Chyba żartujesz... stawiam na ok. 60km/h, a może i mniej, bo widać, że to Puma z przeszłością.
 
 
 
EddY 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-12-2013, 12:29   

Ja w momencie uderzenia miałem około 60-70, i aż takich szkód nie było :) no trochę gorzej wyglądał tył tego z przodu ^^ wiec nie sądzę że tak wolno ale wiadomo mogę się mylić albo po prostu mój kociak jest mocniejszy ^^
 
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 16-12-2013, 21:08   

Jeśli macie wątpliwości, co do prędkości to zobaczcie pierwszy lepszy crash-test. Nie oszukujmy się też, że jedne egzemplarze mocniejsze, a drugie słabsze.

Poniżej film z Escortem w roli głównej:
http://www.euroncap.com/t...rt_1999/33.aspx

Prędkość 64km/h.. Pomyślcie jak daleko wgłąb samochodu weszłoby drzewo. No ale rozumiem, wiele już widziałem samochodów "robionych na specjalne zamówienia, o mocniejszej konstrukcji, o jedynym najmocniejszym silniku lub konfigurowanym pod samego papieża lub prezydenta..."
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-12-2013, 08:29   

mlody3eci napisał/a:
że to Puma z przeszłością.


cudownie oceniac stan samochodu na podstawie zmienionej maski....
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 17-12-2013, 19:27   

No jednak o czymś to świadczy. Chyba, że to kolejny ewenement- pewnie płytka z balkonu spadła i uszkodziła.
 
 
 
zac93 

Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Chorzele/Warszawa
Wysłany: 17-12-2013, 20:07   

Ktoś mógł mieć porysowaną bądź pordzewiałą maskę i bardziej mu się opłacało kupić nową niż malować całą :P
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 20-12-2013, 18:23   

już jest na sprzedanie :mrgreen:

http://tablica.pl/oferta/...html#adb36f4828
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-12-2013, 18:59   

Przecież normalnie wygląda jak na taką kolizję. A wymiana maski na inną to przecież normalna rzecz, jak wymiana błotnika. O niczym nie świadczy, żeby ocenić bezwypadkowosc auta należy zajrzeć głębiej a nie tylko na zewnątrz. Ale na tym forum widzę większość jest specjalistów od blach zewnętrznych które nie sa istotne dla jakości auta, jedynie mogą psuć wygląd zewnętrzny, ale nie każdy jest estetą, a bezpieczeństwo jest ważniejsze.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 20-12-2013, 19:08   

WieSiu, dokładnie też mam takie zdanie normalna rzecz wymiana błotnika czy maski. Dodam od siebie że po wymianie ćwiartki itp i dobrze pomalowany samochód większość osób by się nawet nie skapła że takim samochodem się wozi.
 
 
 
mlody3eci 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 200
Skąd: Praszka
Wysłany: 21-12-2013, 09:50   

Ja się z Wami zgadzam, ale nie próbujcie mi wmawiać, że ktoś sobie wymienia maskę czy błotnik dla przyjemności. Na pewno coś go do tego skłoniło. Przedwczoraj miałem oględziny Octavii, która nie była wcale mocno uderzona, a poduszki miała wystrzelone. Nie róbcie więc idiotów z ludzi tylko dlatego, że mają inne zdanie niż Wy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo