dizaier
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 32 Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 20:52 Co to za dzwiek ?Skrzynia do wymiany ?
Siemka , przesyłam wam linka czy moglibyście obejrzeć i wyrazic swoje zdanie.
Mianowicie , zdjąłem koło , wrzuciłem na bieg jałowy i szybko (energicznie) zakrecilem tarcza za śruby .
Straszny zgrzyt wydobywa sie ze skrzyni ( mechanizm róznicowy) ja obstawiam do wymiany a jakie sa wasze spostrzezenia? .Dodam jeszcze ze przy ruszaniu blokuje mi koła zazwyczaj musze odczekac chwile i moge jechac.
Dzieki z gory.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-12-2013, 21:03
"1- 70
2-120
3-140 up "
Nie trzeba było tak butować Jak koła blokuje to padł Ci mechanizm różnicowy, "satelitki" się zakleszczają. Pewnie posypało się przy okazji łożysko, stąd ten hałas przy obracaniu
dizaier
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 32 Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 21:10
Ha Ha , akurat trudno nie butować gdy troszke pod maską mam to znaczy powiem szczeze być moze po poprzednim właścicielu bo akurat ja te auto doprowadzilem do porzadku zostało tylko to:P
Także lepiej wymienic skrzynie niz bawic sie w reperowanie? ( łożysko?)
Dzieki za szybką odpowiedz:P
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-12-2013, 21:49
Wiadomo, ale wszystko ma swoje granice wytrzymałości, tym bardziej ponad 10 letnie auto, które od początku było narażone na wyciskanie ostatnich potów
Szukaj drugiej skrzyni, nie są specjalnie drogie, a jak masz trochę zacięcia i czasu to przełożysz nawet w domowych/garażowych warunkach
dizaier
Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 32 Skąd: POLSKA
Wysłany: 23-12-2013, 22:07
He akurat z przelozenien to nie będzie problemu , dzięki za info. Potwierdziło sie moje założenie:).
[ Dodano: 05-01-2014, 16:46 ]
Wracajac do tematu napotkalem na temat od nas z forum i idietycznie mam jak uzytkownicy z 4-5strony
http://klubpumy.pl/viewto...er=asc&start=60
Zgrzyt tylko po ruszeniu (zadna kontrolka sie nie zapala) , gdy stoje na swiatłach i ruszam tez wystepuje ale nie zawsze . Moze to wina elektroniki ( mam zdjety ogranicznik 1 biegu:P )
[ Dodano: 05-01-2014, 20:08 ]
Temat zamykam , podłaczylem spowrotem ogranicznik 1 biegu i problem znikł odrazu (po resecie kompa oczywiscie)
Ale roznica w przyspieszeniu ,kreceniu silnika jest . Przydatna sprawa jak ktos na kreske chce sie brac !:) a dosc czesto sie startowało:) Bynajmniej dzis:) i BMW 525 zostało:) z tyłu:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum