Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaworki w maglownicy
Autor Wiadomość
theycallmebenio 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 5
Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 20:20   Zaworki w maglownicy

Witam , mój ojciec naprawia obecnie moją pumę . Zepsuła się maglownica , oddaliśmy ją do regeneracji i przy składaniu pumki mój ojciec potrzebuje porady a właściwie odpowiedzi na dwa pytania , otóż :

1.Czy przy montowaniu przewodów z układu wspomagania w maglownicy znajdują się jakieś zaworki między przewodem a maglownicą ?

2.Czy między przewodem z zbiorniczka wspomagania układu kierowniczego a maglownicą jest jakiś zaworek ?

Z góry dziękuję za pomoc . Moja puma ze względu na brak pieniedzy i czasu juz 4 miesiąc siedzi w garażu , ale maglownica już jest , dlatego koniec naprawy jest bardzo bliski !
Ostatnio zmieniony przez theycallmebenio 06-02-2017, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 06-02-2017, 21:04   

W zakładce "Profil" wskazane jest zaznaczenie ;silnika (1.4, 1.6, 1.7) i roku produkcji. Bez tych informacji mogą wystąpić nieporozumienia :razz:
 
 
theycallmebenio 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 5
Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 21:14   

Dopisałem informację o których napisałeś :) a co do obrazka , wszystko spoko tylko prosiłbym o jakieś tłumaczenie bo ja jestem laik z mechaniki z kolei ojciec noga z Angielskiego :P

P.S : Czy między przewodem z zbiorniczka wspomagania układu kierowniczego a maglownicą jest jakiś zaworek ?
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 07-02-2017, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 06-02-2017, 22:04   

Zaworków żadnych nie ma, ale niedawno wymieniałem wszystkie przewody od wspomagania bo stare się poprzecierały i mechanik odkrył, że w jednym gumowym przewodzie w środku było coś w rodzaju słomki i ma to niby spełniać funkcję dławika.
 
 
theycallmebenio 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 5
Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 22:09   

Właśnie przy przykręcaniu tego gumowego przewodu czegoś nam brakuje w środku maglownicy bo po dokręceniu śrubunku przewód jest luźny
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 07-02-2017, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 06-02-2017, 22:11   

Zdaje się, że tam nic po za oringiem nie było.
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-02-2017, 22:04   

A po zrobieniu na nowo przewodów wszystko pracuje poprawnie? Przelozyles to zwężenie?
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 07-02-2017, 22:51   

Kupiłem komplet używanych, ale jeden ze starych był na tyle przetarty, że złamaliśmy go i wtedy zauważyliśmy tą słomkę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo