Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - Drgania na kierownicy powyzej 110km/h
Anonymous - 01-09-2006, 11:38 Temat postu: Drgania na kierownicy powyzej 110km/h Kola wywazone, nowe opony, felgi proste, amortyzatory zawieszenie skontrolowane, zbieznosc ustawiona prawidlowo...powyzej 100km zaczyna sie zabawa...kolo prawe przednie nabiera drgan...czuc je na kole kierownicy...ktos ma jakies pomysly?bo mnie cholera wezmie...
Mr.Maya - 01-09-2006, 11:49
Ja miałem kiedyś tak jak źle mi wyważyli koła. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Opoya - 01-09-2006, 12:00
Doważ koła na samochodzie. Nie wiem gdzie w Twojej okolicy robią coś takiego - poszukaj.
Anonymous - 01-09-2006, 12:10
jest, podjade...
Dietih - 01-09-2006, 14:12
"Doważ koła na samochodzie"
fakt! to powinno pomóc!
Jeśli mimo tego będą drgania to przyjrzyj się DOKŁADNIE zawieszeniu, głównie końcówki drążków i drążki kierownicze!
ja miałem taki bajer, że kilkakrotnie wyważałem w różnych zakładach i nic, sprawdzałem też zawieszenie i mechanik mówił że "zdaje sie być ok"!
Dopiero pare tygodni temu podjechałem do innego i ten po bardzo STARANNYM przejrzeniu zawieszenia stwierdził, że końcówki drążków kier. są zużyte!
Po wymianie jak ręką odjął!
tak więc polecam i Tobie przegląd zawiechy!
ksolk - 05-09-2006, 14:25
nie chce być złym prorokiem ale u mnie było to samo,niby wszystko ok.Okazało się że przekładnia do wymiany,gruby wydatek
Anonymous - 15-09-2006, 12:32 Temat postu: rozwiazanie zagadki! co sie okazalo?jeden znajomy mechanik zakwalifikowal polos prawa a w zasadzie przegub wewnetrzny do wymiany
jako ze jest to jedna calosc....(??) nabylem takowa po malutkim przebiegu (30kkm) i zamontowalem. wszystko minelo moge smigac znowu ponad 140 bez zadnych problemow
bieznie w przegubie byly mocno wyrobione i to powodowalo bicie na kierownicy
Takze nie wiem czy przekladnia rzeczywiscie byla padnieta...robiles to w jakims zaufanym zakladzie????
ksolk - 15-09-2006, 13:55
Tak w zaufanym z tym że u mnie nie było już innego wyjścia
|
|
|