To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ kierowniczy, zawieszenie, hamulce i koła - zapieczone koło...!?

German0s - 26-02-2013, 22:20
Temat postu: zapieczone koło...!?
w niedzielę jechałem sobie na Must be the music...i nagle dup* dup* dup*...wychodzę, flap...poluzowałem śruby, podniosłem auto i koło nie chciało zejść, myślałem, że mnie rozwali ! bałem się mocno kopać, żeby się nie przewróciło auto na lewarku, więc praktycznie poczułem się bezsilny :oops: podjechał gość z młotem, walnął kilka razy i na szczęście puściło...a gdybym był w jakimś lesie i bez assistance ? jest jakiś sposób jak łatwo zrzucić ? Miedziany smarem smarowałem jak wkładałem zimówki na stalówkach i kapa...
BTW. opona do wyrzucenia, rozerwana z boku, nie wiem jak, ale jednak...Ma ktoś może załatwić oponkę Dębica FRIGO Directional 175/70/13, albo jakeś inne, ale wtedy 2, z tym, że najlepiej w takim właśnie rozmiarze, bo takie mam felgi...no i przede wszystkim jak takie koło ściągać ? bo boję się, że mnie to kiedyś uziemi konkretnie w trasie :neutral: Pzdr!

Pietia - 26-02-2013, 22:23

Mam ten sam problem jak kupiłem Pumciaka musiałem zrobić gume na przegubie i Pan mechanik pokrzywil mi felge bo nie chciala zejsc ... Od tamtej pory sie nauczyłem że raz na miesiąc ściągne wszystkie koła objade drucianką i jest cacy, a jak to inaczej zrobić żeby kół nie ściągać co chwile nie mam pojęcia ;/ smar nic nie da też próbowałem i to samo sie dzieje ;/
German0s - 26-02-2013, 22:26

wiesz, nie wyobrażam sobie, żeby co miesiąc koła ściągać...to nie jest normalne przecież
Pietia - 26-02-2013, 22:27

no nie :( nie mam pojęcia też jak to zrobić myślałem żeby lakierem jakoś to ciapnąć ale bez sensu bo koło wchodzi ciasno to zaraz sie zedrze
German0s - 26-02-2013, 22:34

czytałem już, że poluzować śruby, jedynka, ruszyć i mocno zahamować...potem, wsteczny, hamulec...itp...wszystko ok, spoko, ale kiedy masz flap ? wtedy nie, dlatego może znajdzie się ktoś, kto zna jakiś sposób, niezawodny i skuteczny
jahty - 27-02-2013, 11:23

Ja smaruje gwinty śrub i troszeczkę koła pastą MOLYKOTE, coś jak smar ale nie smar z domieszką miedzi, z czasem nie spływa a pozwala na dobre zdjęcie i odkręcenie kół.

http://www.molykot.com/oferta.php

Używane w dwóch samochodach i się sprawdza, gdzie wcześniej były problemy.

German0s - 27-02-2013, 19:27

dzięki za radę (na przyszłość)...wiem, że lepiej zapobiegać niż leczyć...ale jeśli już nie można zdjąć to co wtedy właśnie poczynić najlepiej, biorąc pod uwagę niestabilny lewarek ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group