Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny
Pusia - 13-05-2009, 21:25
W którym przypadku ?
Bo zwróć uwagę na moje wyniki na seryjnym filtrze powietrza (Pusia - test2 - środkowa tabelka).
Anonymous - 13-05-2009, 21:33
Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka to nie oczekuj trzymania takiej mocy jak na zwykłym filtrze. Oprócz fajnego dzwięku ze stożka to nic więcej nie ma
Pusia - 13-05-2009, 21:45
Wytłumacz mi zatem, dlaczego u Marka w pumie na stożku są tak dobre wyniki a u mnie tak kiepskie?
Stożki K&N, reszta seria, silniki 1.7.
Wszystko to samo...
Anonymous - 13-05-2009, 21:52
A tłumik środkowy, wydech końcowy też macie takie same ??
Pusia - 13-05-2009, 21:53
laurenth1981 napisał/a: | Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka |
ta power-rura wydaje mi się być odpowiednia :
moja puma:
[ Dodano: 13-05-2009, 22:54 ]
Środkowy taki sam,
końcowy : Marek - seria, ja - ULTER.
Anonymous - 13-05-2009, 22:03
No to teraz mnie zaskoczyłaś
Pusia - 13-05-2009, 22:09
Hehe, no widzisz,
więc dlaczego tak jest ?
Speedy - 13-05-2009, 22:13
Pusia, widzę, że ktoś ma problemy z przepływomierzem Czyje to wykresy ?
Na którym biegu były robione pomiary ?
Pusia - 13-05-2009, 22:14
No OK, przypomniało mi się, czym się różnią te 2 pumy: silnikami
Moja jest MH B, Marka - MH A.
To prawda, że starsze pumy miały mocniejsze silniki ??
Pierwszy słupek : Markko, (stożek i zwykły dolot)
drugi słupek: Pusia na stożku i power-rurze
trzeci słupek: Pusia na seryjnym filtrze powietrza i seryjnym dolocie.
Przeciez na obrazku jest wszystko napisane Wystarczy go powiększyć
Z przepływomierzem? Dlaczego?
Pomiary były robione na 5 biegu.
Speedy - 13-05-2009, 22:25
Pusia, to może być wina 5 biegu właśnie...wykres od 1-2 tyś jest baardzo brzydki...
Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz. Zobacz poniższy wykres...zielony-z odłączonym przepływomierzem.
Z poprawnie funkcjonującym wykres powiniem być 'ładny' już od 1tys. Tyle ze te wykresy były rysowane podczas pomiarów na 4 biegu...
Moim zdaniem 5 bieg jest trochę za niski jak na hamownie..ale są różne szkoły
Pusia - 13-05-2009, 22:27
U mnie to było tak: 1-ka, 2-ka, 3-ka, 4-ka i na 5-tce do odcięcia...
( KREATOR MOCY )
Anonymous - 13-05-2009, 22:31
To wszystko powoli się wyjaśnia W takim razie muszę jak najszybciej wyczyścić przepływomierz, bo mam do czyszczenia
Pusia - 13-05-2009, 22:31
Speedy napisał/a: | Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz |
czy to możliwe, żebyśmy (ja i Markko) mieli uszkodzone lub odłączone przepływki ? NIE
Speedy - 14-05-2009, 11:20
Pusia, Raczej nie możliwe.. tak jak napisałem te zafalowanie w dolnym zakresie obrotów są na pewno przez pomiar na 5biegu.
W każdym bądź razie chciałem na to zwrócić uwagę...
Opoya - 14-05-2009, 14:12
Jeszcze jedna uwaga, bo o tym się zapomina. Nie wiadomo jakie mapy mają wgrane Wasze Pumki. W przypadku różnych, a raczej tak jest, mogą być nawet i takie różnice. W mojej Pumie po zmianie mapy na najnowszą jaka wyszła, zauważyłam zmniejszenie się "dziury" w okolicach 3000.
|
|
|