Przesunięty przez: Gaydek 25-04-2016, 22:11 |
Hamownia & tuning mechaniczny |
Autor |
Wiadomość |
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 15-12-2004, 11:23 Hamownia & tuning mechaniczny
|
|
|
kto chętny na hamownie w warszawie ?
generalnie będe niedlugo się wybieral zhamowac kociaka żeby sprawidzć jej moc przed przeróbkami jeżeli są jacyś chetni to bedzie mi razniej
aa generalnie nigdy sie nia hamowalem - ile to kosztuje ? slyszalem ze chyba 100zl ?
i gdzie zrobić ? w promotorze czy gdzie indziej ...
aa swoją drogą to slyszalem ze Mr. Grabowski w wawie bardzo ładnie robił wydechy .. ? |
|
|
|
|
tOmO
tomo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 139 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 15-12-2004, 12:14
|
|
|
Jestem zainteresowany, ale w grudniu nie dam juz rady. Podobno kosztuje to 150-250 zł
tOmO |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 15-12-2004, 12:18
|
|
|
nooo dobra loozik moge do stycznia poczekać , może zbiore spory tłum więc będą zniżki |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2004, 16:52
|
|
|
W styczniu to i moze ja sie skusze? Ale to bede wiedziec po nowym roku... W sumie moze byc ciekawie |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Robo
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 11 Gru 2004 Posty: 20 Skąd: Gliwice, Slough
|
Wysłany: 15-12-2004, 17:21
|
|
|
Siemka, ja juz bylem na chamowni i jestem zadowolony, przy zmienionym tylko ukladzie dolotowym i wylotowym uzyskalem 131bhp przy 6133rpm i 134 lbs/ft momentu obrotowego. |
|
|
|
|
tOmO
tomo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 139 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 15-12-2004, 18:35
|
|
|
Robo, pochwal się na co wymieniałeś i na co?
tOmO |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 15-12-2004, 19:27
|
|
|
właśnie to też zaraz polecimy i to samo zrobim hyhyhy |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 15-12-2004, 20:45
|
|
|
Robo, co zmieniałeś w wydechu Tylko tłumik końcowy A w dolocie założyłeś stożek z dolotem powietrza Masz osłonę termiczną czy puszkę na stożek |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
shawn [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2004, 20:51 Re: Hamownia
|
|
|
czarny napisał/a: | kto chętny na hamownie w warszawie ?
generalnie będe niedlugo się wybieral zhamowac kociaka żeby sprawidzć jej moc przed przeróbkami jeżeli są jacyś chetni to bedzie mi razniej
aa generalnie nigdy sie nia hamowalem - ile to kosztuje ? slyszalem ze chyba 100zl ?
i gdzie zrobić ? w promotorze czy gdzie indziej ...
aa swoją drogą to slyszalem ze Mr. Grabowski w wawie bardzo ładnie robił wydechy .. ? |
Wydech to tylko ELTEC.
U Świątka było raz hamowanie promocyjne za 60zł (ale wtedy musiało się stawić conajmniej 10 aut) |
|
|
|
|
Robo
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 11 Gru 2004 Posty: 20 Skąd: Gliwice, Slough
|
Wysłany: 15-12-2004, 21:06
|
|
|
Koncowy tlumnik Michael, usuniety srodkowy, katalizator jest ale mysle ze i tak juz nie pracuje no i stozek K&N 57i dedykowany. Acha jezdze na paliwie 98 oktanow i to tyle w silniku .
Co do chamowni to wykres moge wam przeslac jak tylko go zeskanuje. No chyba ze zdjecie:D
|
|
|
|
|
shawn [Usunięty]
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 09-01-2005, 11:02
|
|
|
cholera jasna nie spojrzałem na Twój post shawn .... bo w nadchodzącym tygodniu chce się hamować , może wiesz coś o styczniowych promocjach ?
na bank w tym tygodniu się hamuje bo zamierzam troszke przerabiac mojego killera więc jak ktos chetny to zapraszam ...
shawn a czemu uwazasz ze tylko el-tec ? slyszalem ze kwas met lepsze robi ...
hamowal ktos samochód po robieniu wydechu w el-tecu ?
Generalnie będe chcial zrobic uklad od kolektora ( narazie zostawie kolektor bo nie mam 1500 na niego ) i pospawac sobie ladny dolocik w obudowie
myśle nad
1 Kwas Met
2 El-Tec
3 Tomson
w 1 i 2 uklad od seryjnego kolektora kosztuje okolo 1300zł nie wiem jak w 2 i 3 ale w kwas met zamiast kata wstawiają swoje strumiennice a nie jestem jakoś przekonany do strumiennic ....
jak ktoś coś wie to niech pomoże w decyzji |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-01-2005, 11:17
|
|
|
Ja też słyszałem, że Kwas Met robi dobre wydechy. Myślę nad kolektorem od nich, bo od kolektora mam już Supersprinta Kata nie polecam wywalać. Wszędzie przeczytasz, że nie powinno się tego robić, ewentualnie wymień go na sportowy odpowiednik o większym przelocie - koszt jakieś 500-600 pln. |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 09-01-2005, 13:39
|
|
|
sportowy odpowiednik o większym przelocie ? hmmm brzmi rzemieślniczo .....
to strumiennica specjalnie zbudowana do danego silnika nie jest czymś takim ?
a gdzie moge coś się dowiedzieć o sportowym odpowiedniku ze te 500zł ?
sprawdzilem grabowskiego ma teraz hamowanie za 7 dych wiec tak czy siak jade bo cena dobra ...
pomysle jeszcze nad grabowskim bo on podobno jak sie przylozy to robi baardzo dobre wydechy wyliczone itd ... |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-01-2005, 16:11
|
|
|
Ja o sportowych katach wyczytałem w sieci... nawet na Pumaspeed proponują razem z ich kolektorem montować ich produkcji sportowy katalizator (chyba za 250 GBP...). Nasi producenci są bardziej przystępni. Tak jak pisałem około 500 pln. Różnie na nie mówią - sportowy kat. lub metalowy kat. - z tego co wiem to ma on większą przepustowość (ale działa jako kat. więc nie ma problemów z przeglądami), jakoś inaczej się nagrzewa co ma wpływ na prędkość spalin... nie wychamowuje ich tak jak normalny kat.
Załączam foto kolektora i katalizatora sportowego produkcji Pumaspeed. Na foto widać też seryjny Pumiasty kolektor... pozostawia wiele do życzenia |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
|