To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Elektryka i oświetlenie - Które Xenony ?

Ożdżu - 21-01-2015, 22:01

Ok, argumenty fajne, ale mnie nie przekonują. W takich warunkach jeździmy na drogowych, ksenony są, zaznaczam wg mnie, zbędne. Magenta, dzięki za dyskusję :564:
Boogie - 21-01-2015, 22:28

Pumy światła to tragedia, ksenony to jedyne rozwiązanie które daje widoczny efekt. A co do oślepiania - policja powinna się zająć tymi ze źle ustawionymi światłami, nie sprawdzanymi na przeglądach. Prawidłowo ustawione ksenony nikogo nie oślepiają, natomiast źle ustawione z każda żarówką czy palnikiem będą. Już nie wspomnę o tym jak LED oślepiają mimo prawidłowych ustawień...
Opoya - 22-01-2015, 08:34

Jeździłam dość długo Pumą z ksenonami i nie zamieniłabym ich na żadne inne super świecące żarówki. Co palinik ksenonowy, to jednak palnik, szczególnie w przypadku świateł soczewkowych.

Tu mój post z 2007 roku ze zdjęciami z porównaniem dobrej żarówki i palinka ksenonowego w Pumie (zauważyć należy to co napisałam pod zdjęciami):
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=33377#33377

PS. kupując Focusa jednym z warunków koniecznych było wyposażenie auta w fabryczne ksenony. :mrgreen:

WieSiu - 22-01-2015, 10:04

Akurat focus ma dobre zwykle światła o ile nie są zużyte. Na porządnej zarowce bardzo dobrze świecą
trojan6 - 22-01-2015, 10:21

Dukes napisał/a:
Wyjmowanie lamp możesz opanować do perfekcji w kilka minut


Mój najlepszy czas to około 6:30 ;-)
Też jestem za ksenonami. Jak puma to tylko z nimi.

Opoya - 22-01-2015, 13:32

WieSiu, ale ksenony świecą znacznie lepiej, więc skoro była możliwość wyboru... :razz:
WieSiu - 22-01-2015, 14:09

Opoya, nie no oczywiście rozumiem :) tylko zaznaczam że w focusie że sprawnymi światlami nie ma takiego problemu jak w pumie,więc ksenon to nie wymóg konieczny
regflash - 22-01-2015, 22:03

Opoya napisał/a:
Jeździłam dość długo Pumą z ksenonami i nie zamieniłabym ich na żadne inne super świecące żarówki. Co palinik ksenonowy, to jednak palnik, szczególnie w przypadku świateł soczewkowych.

Tu mój post z 2007 roku ze zdjęciami z porównaniem dobrej żarówki i palinka ksenonowego w Pumie (zauważyć należy to co napisałam pod zdjęciami):
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=33377#33377

PS. kupując Focusa jednym z warunków koniecznych było wyposażenie auta w fabryczne ksenony. :mrgreen:

Po obejzeniu fotek poooowoooli zaczynam sie faktycznie zastanawiac czy nie zainstalowac tego chinskiego badziewia... :566:

Dukes - 22-01-2015, 22:25

Zawsze możesz zrobić to po japońsku od A do Z, polecam hidretrofit.pl ;)
regflash - 22-01-2015, 22:50

Nie przesadzajmy, nie mam zamiaru podwajac (potrajac?) wartosci auta. :mrgreen:
Dukes - 22-01-2015, 22:55

Morimoto Mini H1 - 300zł, do tego zestaw hid z wyższej półki 300-350 zł, to daje razem 600-650 zł ;) 10 lat temu ludzie tutaj płacili nawet po 1000 zł za zestawy ksenonowe do Pumy :P
Anonymous - 28-01-2015, 20:31

ktoś ostatnio chciał homologację z kloszy spolerować... proszę gotowa nowa :mrgreen: http://hidretrofit.pl/skl...yjne-xenon-dcr/
Dukes - 28-01-2015, 21:50

Wszystko fajnie pięknie tylko podwójne, oznaczenia HC i DCR będą moim zdaniem bardziej podejrzane niż same ksenony dlatego myślałem o usunięciu oryginalnych oznaczeń i zamówieniu w to miejsce identycznych, tylko z oznaczeniem DC lub DCR :P
Anonymous - 29-01-2015, 20:11

Sam się nad takim pakietem zastanawiałem i nawet miałem zamiar montować teraz w styczniu. Ale jak zrobiłem rozeznanie jakie podejście do tego ma policja i diagności to chwilowo odłożyłem ten setup na bok. ( może po przeglądzie wrócę do tematu )
screen - 30-01-2015, 09:05

Odnośnie przeglądu to magik-diagnosta z daleka już prawie krzyczał że mam światła nieorginalne -tuning panie :roll: ( mam standart jak fabryka wypuściła).Po kilku minutach oglądania lamp doszedł do wniosku że jednak są prawidłowe.Ubaw miałem przez ten czas aż musiałem się odwracać aby ''specjaliście '' nie śmiać się w twarz :grin:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group