Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zbyt wysokie obroty
Autor Wiadomość
pati.blondynka
[Usunięty]

  Wysłany: 29-01-2009, 22:21   zbyt wysokie obroty

czesc, jestem posiadaczka pumy od 4 dni. :grin: Mam pewien problem i licze na wasza pomoc.
Otoz pumka ma zbyt wysokjie obroty. :cry: Pewnie juz byly takie tematy, ale nic nie znalazlam.
Ja przekrecam kluczyk to obroty jada na 2000 i spadaja zachwile do 1000. Z tym ze NIGDY nie spadaja ponizej 1000. Z tego co slyszalam stoja w miejscu obroty powinny byc ok. 900, u mnie nigdy takich nie ma. Przy hamowaniu tez spadaja dopiero po jakims czasie. Ja stoje w miejscu a przez pewien czas obroty sa 2000.
Wymienilam juz silniczek krokowy, troche pomoglo - bo wczesniej wieszaly sie obroty na 2000 i dopiero za chwilespadaly w czasie jazdy. Teraz spadaja powoli, ale plynnie. Zrestartowalam tez komputer....
I dalej nie wiem co robic.

p.s poszukuje tez jakiegos dobrego i w rozsadnej cenie mechanika do pumy w okolicach zielonki/zabek/wolomina.

Pozdrawiam i licze na jakas porade
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 22:44   

Ja mam caly czas na luzie 1200 obrotów i żyję :P

Ale na 2000 mi nie wchodzi na luzie ... :???:
_________________

 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 29-01-2009, 22:47   

Pusia napisał/a:
Ja mam caly czas na luzie 1200 obrotów
tak po odpaleniu i przez chwile. a potem masz już norme
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 22:47   

markko napisał/a:
potem masz już norme
jaka normę? Mam 1200 cały czas !
_________________

 
 
 
pati.blondynka
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 00:37   

Pusia napisał/a:
markko napisał/a:
potem masz już norme
jaka normę? Mam 1200 cały czas !


powinno byc 900 jak stoi, z tego co wiem....
Pozatym slyszalam ze jezeli sie tego nie zrobi to potem moze byc gorzej - bedzie gasl albo zawiesi die na 5000 obrotow...

jakies pomysly na ten stan j.w?
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 30-01-2009, 03:23   

Skocz do Adama z Kobyłki. Wszyscy z Warszawy i okolic do niego jeżdżą. Na priv wyslę Ci do niego numer.
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-01-2009, 08:47   

przychodzi mi do głowy przepływomierz. spróbuj go przeczyścić, może pomoże. ewentualnie potencjometr przepustnicy trzeba sprawdzić
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2009, 09:14   

To ja jeszcze dodam - wpadnij na najbliższy spot (sądzę, że będę), to podepniemy Twoją Pumę pod skaner i zobaczymy czy i jakie ma błędy... Chyba, że wybierzesz się do Adama (namiary masz) i on to sprawdzi. Wtedy od razu wiadomo gdzie jest usterka, nie trzeba szukać po omacku.
Skoro "boczniak" był wymieniony stawiałabym na przepływomierz.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Prokotom
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 10:05   

Polecam czujnik polozenia przepustnicy, masz dokladnie takie same objawy jakie ja mialem, meczylem sie z tym jakis czas. Sprawdzalem sonde, przeplywomierz, "bocznikowy" prawie wszystko i na koncu okazalo sie ze to owy czujnik, po wymianie Pumka smiga wrecz cudownie.
 
 
pati.blondynka
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 11:42   

dzieki za odpowiedzi, przeplywomierz mi wczoraj czyscili i nie pomoglo. Mysle ze pojade do slynnego Adama jak tylko wymienie lozysko i podpore polosi prawej...
 
 
Prokotom
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 13:59   

Jak juz bedziesz u Adama to powiedz zeby podczas pracy silnika odlaczyl owy czujnik, u mnie robilismy takie testy i wskazaly na niego. Nowy kosztuje ok 170 PLN.
 
 
pati.blondynka
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 16:42   

bedzie kolejny wydatek... mam nadzieje ze juz ostatni....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo